zenuw behandeling nu is me wang heel erg dik wat moet ik doe
Author:
roberto tjon
Posted:
wo, 05/26/2004 - 07:12
Ik heb gister middag een zenuw behandeling gekregen en nu is me wang heel erg dik.
Weet iemand wat ik er aan kan doen?
Missy66
Je zou de zwelling kunnen koelen met ijs...
Maakt niet zoveel wat je neemt als is het een zakje erwtjes, als je maar zorgt dat je het niet rechtstreeks gebruikt maar er altijd iets omheen doet, ik gebruik meestal een washandje...
Herhaal dit een paar keer per dag wellicht neemt de zwelling dan af...
ik heb dat ook een keer gehad en kreeg ook antibiotica ik had er zelfs nog een blauw oog bij iedereen dacht dat ik een klap op mijn oog had gehad hihihih
Dus gewoon even naar laten kijken .
groetjes luma
ik heb hetzelfde probleem.
Weet iemand aub een manier om die zwelling sneller te laten verdwijnen want ga al over een paar dagen met vakantie!
Ik zit aan de antibiotic, spoeldrank, brufen bruis en neusspray.
heb gister 5 uur lang ijs erop gezet maar toen ik wakker werd was de zwelling verdubbeld.
Word er echt para van, vorig jaar had ik er ook last van en het overkomt me altijd in mn vakantie :cry:
ik denk dat je er weinig aan kunt doen de brufen bruis zorgt ook al voor dat de zwelling minder wordt, en ijs werkt alleen maar aafrechts, wat je wel zou kunnen doen is het een beetje proberen te ontlasten met eten en slapen , en rust doet ook een hoop goeds.
alvast beterschap en hoop dat het met je vakantie weg is groetjes luma.
Maakt niet zoveel wat je neemt als is het een zakje erwtjes, als je maar zorgt dat je het niet rechtstreeks gebruikt maar er altijd iets omheen doet, ik gebruik meestal een washandje...
Herhaal dit een paar keer per dag wellicht neemt de zwelling dan af...
Suc6
Re: zenuw behandeling nu is me wang heel erg dik wat moet ik
Dus gewoon even naar laten kijken .
groetjes luma
groetjes luma
Weet iemand aub een manier om die zwelling sneller te laten verdwijnen want ga al over een paar dagen met vakantie!
Ik zit aan de antibiotic, spoeldrank, brufen bruis en neusspray.
heb gister 5 uur lang ijs erop gezet maar toen ik wakker werd was de zwelling verdubbeld.
Word er echt para van, vorig jaar had ik er ook last van en het overkomt me altijd in mn vakantie :cry:
alvast beterschap en hoop dat het met je vakantie weg is groetjes luma.
luma
dat van dat ijs zei die kaakchirurg tegen mij maar het heeft geen baat, of ik heb het te lang gedaan
groetjess