Ik heb dinsdagochtend mijn kies laten trekken en heb nu ontzettende pijn...
1 jaar geleden werd er een gaatje in deze kies ontdekt maar ik durfde niet meer terug om hem te laten boren.
3 weken terug kreeg ik erge last van kiespijn en besloot toch maar naar de tandarts te gaan...
Het gat was nu groter en de kies moest getrokken worden.
Nu is die dinsdag dus getrokken met een hoop geweld want hij zat behoorlijk vast (en tandsteen verwijdert), nu doet dus die wond zeer, mijn kaak doet heel erg zeer. Ook heb ik koortsig gevoel met hoofdpijn en oorpijn :(...
Moet ik terug naar de tandarts of is deze napijn (met "koorts, oorpijn en hoofdpijn") normaal???
Alvast bedankt
1 jaar geleden werd er een gaatje in deze kies ontdekt maar ik durfde niet meer terug om hem te laten boren.
3 weken terug kreeg ik erge last van kiespijn en besloot toch maar naar de tandarts te gaan...
Het gat was nu groter en de kies moest getrokken worden.
Nu is die dinsdag dus getrokken met een hoop geweld want hij zat behoorlijk vast (en tandsteen verwijdert), nu doet dus die wond zeer, mijn kaak doet heel erg zeer. Ook heb ik koortsig gevoel met hoofdpijn en oorpijn :(...
Moet ik terug naar de tandarts of is deze napijn (met "koorts, oorpijn en hoofdpijn") normaal???
Alvast bedankt
Ik denk opzich dat het er wel bij hoort zeker omdat je schrijft dat er "behoorlijk" getrokken is...
Als worteld erg diep en gekronkeld zitten is het in mijn ogen begrijpelijk dat je last van de kaak hebt wat evt door kan trekken naar je oor...
De koorts kan komen door een ontsteking...?
Probeer het even bij erge pijn met een pijnstiller, deze verlaagt ook je koorts en bij twijfel altijd even je tandarts bellen...
Het genzen van een wond zal een 10 tot 14 dagen duren en de ene voelt er meer van dan de andere...
Heel veel sterkte en suc6
:smt006 Monique