Lang niet naar Tandarts (zonder angst)

Author:
Jan_TA
Posted:
za, 05/29/2004 - 12:29
Ik ben al ongeveer 8 jaar niet bij de tandarts geweest, zonder daarvoor onwijsbare reden. Ik ben er niet bang voor of iets dergelijks. Wegens prive-omstandigheden hebben mijn ouders me hier ook niet op aangesproken. Nu wil ik binnenkort weer gaan, maar wat zijn nou de meest voorkomende problemen bij zo'n lange afwezigheid ?
Voordat ik 'niet meer ging' had ik nooit gaatjes, maarja, 8 jaar is een lange tijd.

Ik heb dus geen angst, maar meer vraag ik me af of ik m'n gebit nu heb gesloopt :-?
Roxanne

hallo Jan...

goed zo dat je nu wel weer naar de tandarts wil!

ik weet niet precies wat er kan zijn, maar ik weet wel dat wij van de week iemand in de praktijk hadden en die had na 6 jaar de tandarts ( wij dus ) maar eens opgezocht, en wij hadden foto's gemaakt...

Wat bleek? GEEN 1 gaatje!!! ze had onwijs sterk glazuur, misschien is dat bij jou het geval... ik zal je natuurlijk geen mooie praatjes voorhouden, maar ik zou gewoon een tandarts opbellen en vragen of ze nog patienten aannemen, en dan een controle afspraak maken!

dan nemen ze Bite Wings ( van de kiezen links en van de kiezen rechts ) een foto, en dan kunnen ze precies zien waar er misschien gaatjes zitten...

Groetjes Roxanne! :smt006
za, 05/29/2004 - 16:31 Permalink