Begin vorig jaar kreeg ik last van kiespijn, en eenmaal bij de tandarts was deze pijn verdwenen. Het bleek na wat testjes dat de zenuw afgestorven was.
Hierna een afspraak gemaakt en door de tandarts is een WKB gestart. Dit heeft in totaal een keer of 3 of 4 geduurd, waarvan ik na 1 behandeling verschrikkelijk veel pijn gehad heb na deze behandelingen had ik nog een klein beetje last van de kies, als ik er tegenaan tik, of plots op ieds hards kauw.
Ik kan hier wel mee leven, daarom ben ik nog niet terug geweest, ik ben n.l. niet zo'n held bij de tandarts.
Komt dit vaker voor, wat is hier aan te doen ?
Kiesje
Hierna een afspraak gemaakt en door de tandarts is een WKB gestart. Dit heeft in totaal een keer of 3 of 4 geduurd, waarvan ik na 1 behandeling verschrikkelijk veel pijn gehad heb na deze behandelingen had ik nog een klein beetje last van de kies, als ik er tegenaan tik, of plots op ieds hards kauw.
Ik kan hier wel mee leven, daarom ben ik nog niet terug geweest, ik ben n.l. niet zo'n held bij de tandarts.
Komt dit vaker voor, wat is hier aan te doen ?
Kiesje
Een WKB wordt gedaan om de ontsteking weg te halen. En ik begrijp uit je berichtje dat het vorig jaar is gedaan. Als het nu nog gevoellig is zou ik adviseren om een afsraak te maken bij de tandarts, omdat anders de onsteking niet vanzelf weggaat...
ik hoop dat je goed te woord heb gestaan... ik zou nog eventjes antwoord van Minique of DT CD of iemand anders afwachten, want misschien zijn er nog meerdere dingen die er aan de hand kunnen zijn...
Groetjes en veel succes! ( en sterkte! )
Roxanne :smt006
Dank je, Roxanne, maar ik durf er ook niet veel meer over te zeggen dan: maak een afspraak met je tandarts, laat evt. foto's nemen. Het zou idd iets van een wortelpuntontsteking kunnen zijn.
Maar ik weet ook dat je na een wkb nog maandenlang klachten kunt houden en ik weet niet hoe lang het geleden is dat de wkb definitief is afgemaakt...
Ik begrijp dat je niet zo'n held bent, maar maak toch een afspraak bij de tandarts!
:smt006 Monique