Joeppieee, ik hoef pas in december terug!

Author:
angsthaasje1970
Posted:
wo, 06/02/2004 - 17:48
voor de halfjaarlijkse controle...

Dank jullie wel voor alle opbeurende berichtjes, voor alle onderwerpen die hier worden aangesneden en waar goed antwoord op komt.

Ik zal altijd mee blijven lezen, want ik blijf er wat aan hebben.

Wel wil ik alle andere angsthaasjes en hazen hier op het forum een heel groot dik rood hard onder de riem steken. Ik ben en was niet alleen bang door de dingen die ik zelf heb meegemaakt, maar ook door de dingen die ik in mijn omgeving heb gehoord over tandartsen en dingen die zij kunnen fout doen. Laat je niet leiden door dit soort verhalen! Natuurlijk is niet altijd alles pijnloos helaas, maar het merendeel van de behandelingen (normale behandelingen zoals wkb, trekken, boren) is en kan pijnloos. Wat mij heel erg helpt is het feit dat mijn tandarts me erg rustig houdt door te vertellen wat hij gaat doen en waarbij hij eventueel pijn verwacht. Eerlijkheid is fijn!

Heel veel sterkte allemaal, ik hoop dat ik vanaf nu weer zonder gaatjes en pijn door het leven blijf gaan!

Liefs en groetjes, Martine
Moon

Heerlijk gevoel he??? Om er weer een half jaar vanaf te zijn!!! (alleen vind ik het altijd erg frustrerend om te merken hoe snel die halve jaren weer voorbij zijn.... :-?
wo, 06/02/2004 - 18:47 Permalink
angsthaasje1970

Heerlijk gevoel he??? Om er weer een half jaar vanaf te zijn!!! (alleen vind ik het altijd erg frustrerend om te merken hoe snel die halve jaren weer voorbij zijn.... :-?

Dat is dan weer de volgende stap. Als je kijkt dat ik het afgelopen half jaar om de drie weken ongeveer bij de tandarts zat, is dit voor mij een verademing :D Nu maar goed blijven :smt001 en dan kan ik blijven :D
wo, 06/02/2004 - 20:38 Permalink
Bliepmiep

Tja, ik moet in september alweer. Maar ik ga!
Ik poets, flos, tandestoker etc ontzettend goed, dus kom maar op met die haakjes ed.!
do, 06/03/2004 - 10:08 Permalink
thané

Het is zo fijn om te lezen hoe mensen hun angst, helemaal of deels, uiteindelijk weten te overwinnen. knap hoor....

Hoop dat ik dat ook een keer kan zeggen maar met het blijven lezen van dit forum en de steun van alle geweldige leden zal dat vast een keer lukken. :wink:

Liefs Thané
do, 06/03/2004 - 11:12 Permalink
Missy66

Lieverd natuurlijk lukt ook jou dat...
doe het stap voor stap en probeer er rustig onder te blijven meisssss
sterkte en liefssss

Missy
do, 06/03/2004 - 15:20 Permalink