kies pijn ovegaant naar kaakpijn..

Author:
Intamin_AG
Posted:
vr, 06/04/2004 - 16:31
Ik heb weer eens wat...

Het begon zondag avond.. beetje vreemd gevoel bij het kauwen maar niet echt benoemens waardig..

Dinsdag ochtend,ik wil eten neem een hap, kauw met links en ontplof meteen..

Wtf :o echt als ik mijn kies maar aan raakte dan ging ik door de grond..

na, ik proberen tot woensdag vol tehouden want, ik heb wel meer van die achterlijkheden ;)

woensdag .. geen verschil ik nmaar de tand arts. Wa bleek nou .. er zat een stuk vulling tussen de kiezen in en die drukte de kiezen uit elkaar.. gevolg"je kaak been is beurs geworden omdat je kiezen eruit gedrukt werden. Zooi er tussen uit gehaalt en jah het werdt minder.

Het is nu vrijdag en de enorme pijn is na genoeg weg op de druk pijn na.
Ik kan nog steeds niet kauwen maar de pijn is teharden..

Nu komt het mooie.. nou doet mijn kaak zeer.. de linker kant van de wang tot onder de tong aan de buitenkant..

het begint ook op tezwellen.. Het is niet echt zeer pijnlijk maar het is toch irritant.
mijn vraag..
Anti biotica , paracetamol of maandag terug naar de tandarts.

dit zuigt... :-? :(
de digitale tandarts

Sowieso terug naar je tandarts. Deze moet dan controleren of er geen tandbederf onder de gebroken vulling zit (of zat) en/of je wortelkanalen niet ontstoken/geinfecteerd geraakt zijn, want dat zou de pijn kunnen verklaren.

Antibioticum is niet de eerste keus; een start van een wortelkanaalbehandeling zal u dan van de klachten kunnen afhelpen.

Kijk eens bij onze info over kanaalbehandelingen.

Succes.
vr, 06/04/2004 - 17:56 Permalink
Purky

Ik had het ook, eerst gewone kiespijn... toen opeens kramp en dat trok via m'n slaap naar me hoofd waardoor ik hoofdpijn kreeg. Me tong ging ook raar voelen enzo... En nu blijk ik een zwaar ontstoken zenuw te hebben dus ja... Ga maar snel naar de dokter voor het iets ergs is!!!

:smt006
za, 06/05/2004 - 19:51 Permalink