Na 2 apexbehandelingen die niet gelukt zijn bij mijn snijtand wil mijn tandarts deze tand trekken vervolgens wortel etc. schoonmaken en weer terugplaatsen zodat deze weer kan vastgroeien. kennen jullie deze methode?
Na 2 apexbehandelingen die niet gelukt zijn bij mijn snijtand wil mijn tandarts deze tand trekken vervolgens wortel etc. schoonmaken en weer terugplaatsen zodat deze weer kan vastgroeien. kennen jullie deze methode?
Het lijkt me trouwens een hele rare gewaarwording, dat je tand buiten je mond wordt schoongemaakt en daarna weer teruggeplaatst. Hou er wel rekening mee dat hij daarna een tijdje gespalkt moet worden en je hem beslist niet mag belasten.
Succes! En ik ben wel heeeeel benieuwd naar het vervolg! Dus hou ons alsjeblieft op de hoogte!
:smt006 Monique
Houdt er rekening mee dat zoiets moeilijk is schoon te houden en dat er vaak scherpe randjes aankomen. Soms ontstaat er een breuk in het composiet en moet het opnieuw vastgeplakt worden.
Groeten, Rick :wink:
:smt006 Monique
Als antwoord op door Lieneke
tand trekken en wederom terugplaatsen
Als antwoord op tand trekken en wederom terugplaatsen door Josefine
(het is handig bij dit soort vragen wat meer info over de situatie te geven, maakt beantwoorden makkelijker en voorkomt onnodig gis- en daarmee wellicht miswerk)
Als antwoord op tand trekken en wederom terugplaatsen door vV