Ik heb sinds ik met de elektrische tandenborstel heb gepoetst regelmatig last van een gevoelige plek op het tandvlees. Als ik er aan kom met mijn tong doet het erg pijn en dan blijft ook even zo.
Zolang ik er af blijf gaat het goed. Het zit in de buurt van mijn kronen, boventanden. Kan dit komen door het elektrische poetsen.
Mijn tanden zelf zijn niet gevoelig ook niet voor koud of warm, maar als ik op die plek druk geeft het echt een rotpijn een half uurtje of zo.
Weet iemand wat dit is..
:smt006 groetjes steffie
Zolang ik er af blijf gaat het goed. Het zit in de buurt van mijn kronen, boventanden. Kan dit komen door het elektrische poetsen.
Mijn tanden zelf zijn niet gevoelig ook niet voor koud of warm, maar als ik op die plek druk geeft het echt een rotpijn een half uurtje of zo.
Weet iemand wat dit is..
:smt006 groetjes steffie
Het kan komen doordat je de elektrische tandenborstel op het tandvlees zet. De elektrische tandborstel moet je tegen het tandvlees plaatsen en niet er op. Ander kunnen er beschadigen van het tandvlees optreden.
ma, 06/07/2004 - 22:47
Permalink
maar kan dat dan zoveel pijn gaan doen
ma, 06/07/2004 - 22:51
Permalink
Het kan een zeurende pijn geven.
ma, 06/07/2004 - 22:53
Permalink
Ja dat is het een zeurende pijn. Geen gekmakende pijn gelukkig. Ik poets ondertussen maar weer ouderwets met een tandenborstel. Hoelang kan deze pijn duren.
ma, 06/07/2004 - 22:58
Permalink
Is moeilijk te zeggen. Als je er vanaf blijft, dan geneest het vrij snel.
ma, 06/07/2004 - 23:01
Permalink