Hoi lieve mensen hier.
Het is een klein weekje na mijn behandeling in Kerkrade.
Jullie weten allemaal dat ik een volledige prothese heb.
Allereerst wil ik jullie lieve kanjers hier bedanken voor al jullie lieve en steunende woorden.
Dat heeft mij de afgelopen maanden heel erg veel goed gedaan en het heeft me echt staande gehouden in de tijd naar mijn behandeling toe.
Nu ben ik een klein weekje verder en gaat het een stuk beter.
Ik heb bijna geen pijn meer in me kaken en eten begint langzaam weer te komen.
Ik kan met eten natuurlijk nog niet al te veel druk zetten omdat de wondjes nog niet helemaal geheeld zijn, maar ze zien er prachtig uit, dus die genezing gaat ook heel voorspoedig.
Brood eten doe ik al weer, kleine hapjes en nog steeds even zonder de korsten, maar het gaat redelijk, avond eten gaat gewoon weer helemaal goed.
Ook kreeg ik brufen bruis 600 mee, maar daar heb ik er maar 3 van nodig gehad.
Dus al met al valt het me reuze mee, maarja, alle kiespijn die ik al heb gehad is duizenden keren erger. :cry:
Dus, van deze kant hou ik jullie even op de hoogte en laat ik jullie even nogmaals weten hoe dolgelukkig ik ben.
Veel liefs allemaal Sabine :smt008 :smt006
Het is een klein weekje na mijn behandeling in Kerkrade.
Jullie weten allemaal dat ik een volledige prothese heb.
Allereerst wil ik jullie lieve kanjers hier bedanken voor al jullie lieve en steunende woorden.
Dat heeft mij de afgelopen maanden heel erg veel goed gedaan en het heeft me echt staande gehouden in de tijd naar mijn behandeling toe.
Nu ben ik een klein weekje verder en gaat het een stuk beter.
Ik heb bijna geen pijn meer in me kaken en eten begint langzaam weer te komen.
Ik kan met eten natuurlijk nog niet al te veel druk zetten omdat de wondjes nog niet helemaal geheeld zijn, maar ze zien er prachtig uit, dus die genezing gaat ook heel voorspoedig.
Brood eten doe ik al weer, kleine hapjes en nog steeds even zonder de korsten, maar het gaat redelijk, avond eten gaat gewoon weer helemaal goed.
Ook kreeg ik brufen bruis 600 mee, maar daar heb ik er maar 3 van nodig gehad.
Dus al met al valt het me reuze mee, maarja, alle kiespijn die ik al heb gehad is duizenden keren erger. :cry:
Dus, van deze kant hou ik jullie even op de hoogte en laat ik jullie even nogmaals weten hoe dolgelukkig ik ben.
Veel liefs allemaal Sabine :smt008 :smt006
Fantastisch meid, ben heel erg blij voor je dat alles zo voorspeodig gaat :smt026.
Een weekje na de behandeling, en nu al zo'n goede resultaten, met één woord geweldig :smt023.
Ik wens je heel veel plezier met je "nieuwe" tandjes :smt040.
Heel goed dat je de stap genomen hebt...
Groetjes,
Marcel
Goed dat je de stap hebt genomen, ik mag nu donderdag. Jij bent er al lekker vanaf, en ik donderdag avond ook !
Gefeliciteerd !! :smt113
Liefs Jeroen
Wat lekker he meissssss dat het zo heerlijk gaat en dat je geen vervelende tand/kiespijn meer hebt...
Het eten zal ook snel weer goed komen, als de wondjes wat genezen zijn kun je ook wat meer kracht op je kaken zetten...
Ik had van de week je berichtje op msn gevonden, thnxxxie meis maar ik ben nauwelijks achter mijn computer (of in het nachtelijk uur ffies)
We zijn heel druk in huis bezig met allerlij klusjes en maandag komen de nieuwe meubels...
Toen ik de monitor aanzette was jij al weg :)
Sterkte met je herstel en onwijs veel liefssssssss
Groetjes Carin
Lief dat je weer iets van je laat horen. Heerlijk dat het zo goed met je gaat! Elke dag een beetje beter, hè? En een mooie, stralende lach :smt003
:smt006 Monique
Bedankt voor jullie lieve berichten.
Jullie zijn echt allemaal kanjerssssss, stuk voor stuk kanjerssssss :smt023
Ennuh Jeroen, heel erg veel sterkte morgen, ik zal voor je duimen!!!!
Het gaat je lukken kanjer..........zeker weten.
Veel liefs Sabine :smt006