Vergadering na extractie twee kiezen?

Author:
DarkyDuck
Posted:
di, 06/22/2004 - 12:45
Volgende week dinsdag worden 2 verstandskiezen getrokken in de ochtend.
Ik heb in de middag een vergadering gepland, moet ik die afzeggen of kan ik afwachten tot de behandeling? Ene persoon zegt dat ik de vergadering onmogelijk ga bijwonen (of i.e.g. iets zinnigs ga toevoegen) ander persoon zegt dat het wel mee kan vallen...
Bijeenkomst is redelijk belangrijk omdat een persoon uit de UK over is, de afspraak kan ik niet zondermeer verzetten :(
marjolyn

Hoi!

Het verschilt van persoon tot persoon, de ene heeft meer last van en is doodziek na de behandeling en de ander die kan gewoon verder gaan met waar hij/zij was gebleven.
Maar bij jou worden er 2 getrokken dus het kan zijn dat je daarna moeilijk kan praten dus ik weet niet of het verstandig is om een bijeenkomst bij te wonen, maarja voor hetzelfde geldt heb je er nergens last van.

Groetjes Marjolijn
di, 06/22/2004 - 12:57 Permalink
Moon

Bij mij is in mei één verstandskies getrokken. Ik had s'avonds ook een vergadering, op een beetje rare verdoofde mond na, kon ik gewoon vergaderen... als de afspraak zo belangrijk is.. waarom verzet je dan niet je tandarts afspraak ????
di, 06/22/2004 - 17:33 Permalink
DarkyDuck

Ok, bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik de bijeenkomst laat staan en wel zie hoe e.e.a. uitpakt.

De afspraak is niet bij mijn tandarts maar bij de kaakchirurg. Die heeft een vrij lange wachtlijst dus dat gaat niet. (Heel eerlijk: Heb ik niet eens overwogen).

Enfin, we zien wel :P
wo, 06/23/2004 - 07:08 Permalink