Van de week heb ik mijn deel 2 wortelkanaalbehandeling gehad.
Best pijnlijk, deel 2 was voor mij nog erger dan deel 1.
Had ik totaal niet verwacht!!!!!!:oops:Maar oh oh wat ben ik opgelucht. Ik ben echt zo blij en kijk nu met hele andere ogen naar mijn tandarts. :o
Voor de mensen die mijn berichtjes hebben gevolgd... die weten wat ik bedoel...
Toch wel vakwerk (wkb) hoor. :D
Ik vraag me af hoe de tandarts de zenuwen kan zien in zo'n kleine ruimte.
En dan ook nog goed vijlen. Tuurlijk hebben ze daar voor gestudeerd.
Maar ik vind het echt knap.
Ik vind het echt vakwerk. :P
Het lijkt me echt heel moeilijk, kan iemand me vertellen, hoe zoiets word ingeschat. :roll:
Voor de mensen die een wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan
Ik wens jullie allen veel sterkte, geloof mij maar het is echt voor een goed doel. Voor een gezond en mooi gebit. :lol:
Ik ben in ieder geval heel blij dat ik het heb ondergaan... ik heb nog wel een beetje napijn soms maar dat hoort erbij. :oops: :P
Ik ben nu echt een stuk minder bang geworden voor de tandarts, dankzij deze site maar ook dankzij jullie thanks!!!!! :lol:
Groetjes,
Angstpatient :smt006
Best pijnlijk, deel 2 was voor mij nog erger dan deel 1.
Had ik totaal niet verwacht!!!!!!:oops:Maar oh oh wat ben ik opgelucht. Ik ben echt zo blij en kijk nu met hele andere ogen naar mijn tandarts. :o
Voor de mensen die mijn berichtjes hebben gevolgd... die weten wat ik bedoel...
Toch wel vakwerk (wkb) hoor. :D
Ik vraag me af hoe de tandarts de zenuwen kan zien in zo'n kleine ruimte.
En dan ook nog goed vijlen. Tuurlijk hebben ze daar voor gestudeerd.
Maar ik vind het echt knap.
Ik vind het echt vakwerk. :P
Het lijkt me echt heel moeilijk, kan iemand me vertellen, hoe zoiets word ingeschat. :roll:
Voor de mensen die een wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan
Ik wens jullie allen veel sterkte, geloof mij maar het is echt voor een goed doel. Voor een gezond en mooi gebit. :lol:
Ik ben in ieder geval heel blij dat ik het heb ondergaan... ik heb nog wel een beetje napijn soms maar dat hoort erbij. :oops: :P
Ik ben nu echt een stuk minder bang geworden voor de tandarts, dankzij deze site maar ook dankzij jullie thanks!!!!! :lol:
Groetjes,
Angstpatient :smt006
:-?
Groetjes :smt006
:smt006 Monique
waarschijnlijk zitten er dan nog kleine restjes zenuw die gevoelig zijn...
maar het fijne weet ik er ook niet van, dat kan ik allemaal volgend schooljaar vertellen want dan gaan we er aan beginnen!
:smt006 Monique