Ik ben gloedje nieuw hier, maar toch wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de opbeurende berichten (aan anderen welteverstaan). Afgelopen donderdag was ik het haasje!! Vlak voor Jeroen, jullie allen welbekend. Trillend als een rietje, het liefst weer keihard weglopend, maar toch blijven zitten heb ik mijn narcose-behandeling gehad.
Ik kan er maar 1 ding over zeggen: GEWELDIG!!! Er moesten 3 kiezen getrokken worden, 4 gaatjes gevuld en een complete gebitsreiniging. Van de narcoseprik heb ik niets gemerkt door die spray, welke ik op mijn handen kreeg gesmeerd (had ik ook hier ergens gelezen, dus daar heb ik ook maar even om gevraagd). Voor mijn gevoel werd ik een minuut later alweer wakker, maar waren ze toch iets meer dan een uur met me bezig geweest. En achteraf maar goed ook dat ik onder narcose was, want 1 kies was nogal diepgeworteld en wilde er niet in zijn geheel (of wat er dan nog van over was) uitkomen. Het resultaat is dat ik nu met een zwaar verstuikte kaak zit, niet echt prettig, maar altijd nog beter dan de angst die ik hiervoor had om te gaan. Nu weet ik zeker dat ik het netjes bij ga houden wat betreft de halfjaarlijkse controles. Dit ga ik bij de tandarts van mijn vriend doen en als hij vindt dat er enge dingen moeten gebeuren, zal ik per direct en zonder er over na te denken een afspraak maken met de kliniek in Kerkrade. Wat zeg ik?? Ik zal er lachend binnen komen, want zoiets geweldigs is een vrolijke lach waard!!!
Ik kan er maar 1 ding over zeggen: GEWELDIG!!! Er moesten 3 kiezen getrokken worden, 4 gaatjes gevuld en een complete gebitsreiniging. Van de narcoseprik heb ik niets gemerkt door die spray, welke ik op mijn handen kreeg gesmeerd (had ik ook hier ergens gelezen, dus daar heb ik ook maar even om gevraagd). Voor mijn gevoel werd ik een minuut later alweer wakker, maar waren ze toch iets meer dan een uur met me bezig geweest. En achteraf maar goed ook dat ik onder narcose was, want 1 kies was nogal diepgeworteld en wilde er niet in zijn geheel (of wat er dan nog van over was) uitkomen. Het resultaat is dat ik nu met een zwaar verstuikte kaak zit, niet echt prettig, maar altijd nog beter dan de angst die ik hiervoor had om te gaan. Nu weet ik zeker dat ik het netjes bij ga houden wat betreft de halfjaarlijkse controles. Dit ga ik bij de tandarts van mijn vriend doen en als hij vindt dat er enge dingen moeten gebeuren, zal ik per direct en zonder er over na te denken een afspraak maken met de kliniek in Kerkrade. Wat zeg ik?? Ik zal er lachend binnen komen, want zoiets geweldigs is een vrolijke lach waard!!!
Hartelijk bedankt voor je positieve berichtje meisss
Ik vindt het heel dapper dat je het aandurft om je controle bij een "normale tandarts" te lkaten doen.
Het troost je idd misschien dat je weet hoe de ervaring in Kerkrade is, zodat je er op terug kunt vallen...
Ik blijf in Kerkrade onder controle maar voor mij is het maar een uurtje rijden...
Heel veel sterkte bij jou herstel en ook jij kunt lachend de zomer in
liefsssssssssss Carin
Heerlijk dat het je zó is meegevallen. Wij wisten dat natuurlijk al omdat velen jou al voor zijn gegaan. Blij ook dat je je positieve indrukken even op dit forum zet. Dit zal anderen weer de kracht geven om ook door te zetten. Heel veel plezier met je gezond gebitje en blijven gaan hé.
Je bent een kanjer meid.
Groetjes,
Marcel
Bedankt voor je verhaal!! ik moet morgen pffff :-?
liefs Thané
Jou digitaal kaarsje brand al meisssss...
Kom op he, geen nare dingen denken, geen zorgen maken...
alleen er voor gaan... probeer vannacht wat te slapen en misschien helpt wat lezen voor je gaat slapen, zodat je gedachten ffies een andere wending krijgen...
We horen snel van je kanjer...
Ik ben zo blij voor je dat het eindelijk gaat gebeuren...
En jij mag heel trots zijn op jezelf meisss...
Liefsssssss carin