Sinds zondag avond heb ik onwijs kiespijn bij een kies boven in.
Heel toevellig moest ik maandag al naar de tandarts voor een wkb bij een andere kies. Hij heeft toen even gekeken bij de kies die ook zeer deed. Volgens de tandarts zit daar een gaatje en wordt die de 13de gevuld. Maar nu kan ik echt niets eten en drinken van de pijn en wil eigenlijk niet weer de tandarts bellen omdat ik alweer kiespijn heb....HELP. :(
Kan alleen een gaatje zo'n zeer doen? Of zou ik voor die kies voor mn 6de wkb mogen?
Groetjes,
Ilse.
Heel toevellig moest ik maandag al naar de tandarts voor een wkb bij een andere kies. Hij heeft toen even gekeken bij de kies die ook zeer deed. Volgens de tandarts zit daar een gaatje en wordt die de 13de gevuld. Maar nu kan ik echt niets eten en drinken van de pijn en wil eigenlijk niet weer de tandarts bellen omdat ik alweer kiespijn heb....HELP. :(
Kan alleen een gaatje zo'n zeer doen? Of zou ik voor die kies voor mn 6de wkb mogen?
Groetjes,
Ilse.
Ik denk dat je eerst moet kijken wanneer je precies pijn hebt. Is het aleen wanneer je iets eet of drinkt. Of komt het ook spontaan. Word je er 's nachts wakker van? Als je alleen maar last hebt met eten en drinken is het meest waarschijnlijke dat je gewoon heel gevoelig bent op dat gaatje.(echt zo'n stekende pijn die gelijk weer wegtrekt, alsof je een koud ijsje afbijt) Als het 1 van die andere pijnen is, zou ik voor de zekerheid toch even je tandarts bellen voor een tussentijdse afspraak.
groetjes en succes
Zal ik dan gewoon maar even af wachten tot de 13de, of kan ik daar een vervroegde agspraak mee maken met de tandarts?
Groetjes,
Ilse.
Indien de klachten toenemen of je vertrouwt het niet dan is een telefoontje naar je tandarts snel gedaan en aan te raden!
Succes.