Vier weken geleden is mijn verstandskies linksonder operatief verwijderd. Vanaf dinsdag begon het opeens weer op te zwellen, dus er zit weer een ontsteking :cry:
Vanaf dinsdag heb ik de tandarts en kaakchirurg al gebeld, om er maar meteen vanaf te zijn. Maar ik kon nergens terecht. Nu kan ik morgen pas naar de kaakchirurg en het is nu dus heeel erg opgezwollen en het doet vreselijke pijn. Zelfs ibuprofen 600mg werkt niet meer.
Heeft iemand dit ook meegemaakt? Want ik ben vreselijk bang dat het morgen heel veel pijn gaat doen als het schoongemaakt moet worden. Weet iemand wat er precies gebeurt?
Vanaf dinsdag heb ik de tandarts en kaakchirurg al gebeld, om er maar meteen vanaf te zijn. Maar ik kon nergens terecht. Nu kan ik morgen pas naar de kaakchirurg en het is nu dus heeel erg opgezwollen en het doet vreselijke pijn. Zelfs ibuprofen 600mg werkt niet meer.
Heeft iemand dit ook meegemaakt? Want ik ben vreselijk bang dat het morgen heel veel pijn gaat doen als het schoongemaakt moet worden. Weet iemand wat er precies gebeurt?
Succes!
:smt006 Monique
Alleen moet het bij mij eerst opengesneden worden. Want de wond is wel helemaal dicht. En dat lijkt me vreselijk pijn doen, en ook omdat mijn mond maar 1 cm open kan door de hele grote zwelling.... Ze zullen het dan wel eerst verdoven denk ik? En een spuit hierin zetten lijkt me echt vreeeeselijk :smt087
Maar als er gesneden gaat worden, lijkt het mij wel dat er gewoon verdoofd gaat worden (trouwens, daar kun je gewoon op staan, vind ik!).
Ik hoop dat er nog een antwoord komt waar je iets meer aan hebt...
Sterkte in ieder geval en probeer je niet al te veel zorgen te maken (gemakkelijker gezegd dan gedaan trouwens!).
:smt006 Monique
Maar mijn hoofd staat nu echt op knappen, ik zal dus wel moeten
Ze hebben wel zo'n antibioticum spul in de wond gedaan, dat moet ik er volgende week laten uithalen. Ik hoop toch dat dat geen pijn doet.
Omg, ik hoop dat het nu wel beter aanvoelt?? :smt064
Succes ermee in ieder geval!!
Ik spoel nu steeds met zout water, ik hoop dat dat genoeg helpt om een volgende ontsteking te voorkomen. Want dit wil ik echt NOOIT meer meemaken. :smt009
PS: Kreeg je geen monoject mee om zelf nog e.e.a. uit te spuiten??
Nee ik heb geen geen monoject gekregen, er zit nu nog een soort gaasje met zo'n spul in de wond wat ze er morgen uit gaan halen.. dus misschien dat ik dat morgen wel krijg.