Hoi!
Hoe gaat het Kaatje en Thane ?? Ben erg benieuwd naar hoe het jullie de afgelopen dagen vergaan is.
30 juni was dus mijn laatste narcosebehandeling en het gaat erg goed. Keelpijn heb ik gelukkig niet meer en ook mijn dikke lip is weg. Heerlijk om weer een goed gebit te hebben. Daar hebben we het voor gedaan, nietwaar ?
Lieve groetjes Nina
Hoe gaat het Kaatje en Thane ?? Ben erg benieuwd naar hoe het jullie de afgelopen dagen vergaan is.
30 juni was dus mijn laatste narcosebehandeling en het gaat erg goed. Keelpijn heb ik gelukkig niet meer en ook mijn dikke lip is weg. Heerlijk om weer een goed gebit te hebben. Daar hebben we het voor gedaan, nietwaar ?
Lieve groetjes Nina
de afgelopen dagen zijn erg goed gegaan. Kreeg alleen eerst mijn prothese niet uit omdat hij muurvast zat/zit en toen ik hem eindelijk uitkreeg schrok ik me wezenloos, waar ooit tanden zaten zitten nu rooie gaten, eng gezicht! Maar ik ben nog steeds helemaal superdolgelukkig!!
Helemaal geen last van mijn keel gehad en ik ben van de narcose ook totaal niet misselijk geweest, sterker nog, toen ik weer bij mijn positieven kwam voelde ik me superrelaxed. praten gaat nog wel een beetje moeilijk, (vooral de letter S, ik ssslisss een beetje) maar ook dat gaat steeds beter. Kortom, ik heb er echt totaal geen spijt van gehad!
Dikke kus van een blije Kaatje :smt050
Natuurlijk is dat ffies schrikken meis er is immer ook zoveel gebeurt in je mond en daar overheen zaten nu mooie tanden wat jou misschien even deed vergeten waarom die er zaten...
Heel erg fijn dat je geen napijn, en geen zere keel hebt gehad, als was die "zere keel" best wel om te hebben hoor.
Dat sssslissen gaat wellicht ook weer met de dag beter, mijn vader heeft ook pas een nieuw (kunst)gebit en had voorheen al vanaf zijn 21ste een kunstgebit en ook hij slisssst een beetje dus ook zijn mond moet wellicht weer wennen aan de nieuwe situatie...
Alles komt goed meissss als je maar van de pijn verlost bent, geniet ervan enne blijf heerlijk stralen...
Liefssss Carin, dikke kussssssss terug voor een dappere meid...