:smt003 Heej Lieverds allemaal,
Ja hoor ik leef nog...hihihi...
:oops: SORRY, ben al 2 mnd niet meer geweest hier...
Druk druk druk en problemen gehad met de pc ...
Op dit moment ben ik ziek thuis en zit voor eerst vandaag voor de pc.
Echter maar heel ff maar ik was wat aant rondsurfen en keek bij
mijn oude favorieten ( pc leegehaald dus vondt oude lijst ) en zag
de link naar deze site, en ik dacht meteen ik zal nog eens iets laten horen van me....
Ik spreek regelmatig mensen van hier op msn maar er zijn er ook
die ik dus nooit meer spreek dus ik wilde graag van jullie weten hoe het met jullie is nu ?
Ik heb helaas :oops: geen tijd om ALLES terug te lezen wat er gebeurd is in de tussentijd dat ik hier even niet was...
Gisteren was ik zieker dan vandaag en moest steeds overgeven en dus heb ik mijn prothese (van te voren al) eruit gedaan......ik was zo bang dat ie in het toilet terecht zou komen, je hoort wel eens van die gekke verhalen...
Jah ik ben nog steeds HEEL BLIJ met mijn prothese en daar ook heel zuinig op !
Aankomend weekend zal ik hem ook moeten vastplakken (onder alleen) want dan is hier kermis en ik moeter niet aan denken dat ik hem verlies in een attractie...hihihi
Nou lieverds, laat eens weten hoe het met jullie allemaal gaat want ben benieuwd en nog steeds geldt dat jullie me ALLES mogen vragen en me altijd mogen mailen.. :smt003 ..benner nog steeds voor jullie indien nodig !
Veel liefs xxx Patty
Ja hoor ik leef nog...hihihi...
:oops: SORRY, ben al 2 mnd niet meer geweest hier...
Druk druk druk en problemen gehad met de pc ...
Op dit moment ben ik ziek thuis en zit voor eerst vandaag voor de pc.
Echter maar heel ff maar ik was wat aant rondsurfen en keek bij
mijn oude favorieten ( pc leegehaald dus vondt oude lijst ) en zag
de link naar deze site, en ik dacht meteen ik zal nog eens iets laten horen van me....
Ik spreek regelmatig mensen van hier op msn maar er zijn er ook
die ik dus nooit meer spreek dus ik wilde graag van jullie weten hoe het met jullie is nu ?
Ik heb helaas :oops: geen tijd om ALLES terug te lezen wat er gebeurd is in de tussentijd dat ik hier even niet was...
Gisteren was ik zieker dan vandaag en moest steeds overgeven en dus heb ik mijn prothese (van te voren al) eruit gedaan......ik was zo bang dat ie in het toilet terecht zou komen, je hoort wel eens van die gekke verhalen...
Jah ik ben nog steeds HEEL BLIJ met mijn prothese en daar ook heel zuinig op !
Aankomend weekend zal ik hem ook moeten vastplakken (onder alleen) want dan is hier kermis en ik moeter niet aan denken dat ik hem verlies in een attractie...hihihi
Nou lieverds, laat eens weten hoe het met jullie allemaal gaat want ben benieuwd en nog steeds geldt dat jullie me ALLES mogen vragen en me altijd mogen mailen.. :smt003 ..benner nog steeds voor jullie indien nodig !
Veel liefs xxx Patty
Gesaneerd, getrouwd en gelukkig!
Wat heerlijk he meisssssssss...
enne dat je gelukkig bent is overduidelijk...
je straalt helemaal :)
Heel erg fijn kanjer...
Mooie foto ;)
Liefsssssssssssssss Carin
Ook hiero alles okay hoor...
Enne je hoeft geen sorry te zeggen hoor...
niemand is verplicht om dagelijks te komen of te reageren...
Het is al heel leuk om zo af en toe te vernemen hoe het met je gaat... en je komt altijd wel weer ffies langs... thnxxxieeee
Vervelend dat je ziek thuis zit meis, zeker met dit mooie weer, al is het na vandaag afgelopen (zeggen ze)
Beterschap meisssssssssssssssss en dikke knuffff...
Fijn dat je ff waarschuwd dat het Kermis is (ik wist het wel hoor) maar ik zal ramen en deuren gesloten houden voor het geval er toch een losgebroken kunst-gebitje rond gaat vliegen hihi...
Malle meid... zo erg zal het toch niet zijn...
Fijn dat je nog steeds heel gelukkig ermee bent en dat je de stap hebt gezet... het maakt een heel ander mens van je he...
Geniet ze, liefssssssssssssssss en tot een volgende keer...
Carin
Missy tnx...voor je lieve woorden steeds weer...
Viel me later in dat ik nog steeds niet weet waar je nu precies woont
in noord limburg... :oops: of ben ik dat vergetuh ???
Let me know please....of stuur prive berichtje anders....
Ik heb vandaag alweer gewerkt en moet morgen ook dus ik ga
maar snel naar bedjuh nu....
Seeyaaaaaa
Gr. xxx Patty
Hier nog iemand die heeeeeeeel lang niet op het forum is geweest.............
Net als Patty : druk druk druk.
Alles goed, maar op gebit-gebied (helaas) nog geen vorderingen............. maar ik ga er maar van uit dat gauw gebeurt (is het niet in dit leven, dan in het volgende :smt005 ).
Ik ben nou even door alle berichtjes aan het neuzen en wil toch even kwijt dat ik het zooooooooooooooo knap vind : iedereen die die stap zet !!!!!!!! Applaus !!!!!!
Liefs,
Pisces :smt006
Leuk ook jou weer even hier te zien meis...
Ik had (stiekem) gehoopt met de mededeling "ik ben geweest" :smt003
Maar we zullen op je wachten kanjer, al is het in een volgend leven...
Tja dat druk druk druk ken ik wel, pfffff hier nog zo eentje...
Ik hoop dat het ondanks de drukte toch heerlijk met je gaat, maar dat zal vast wel... nou kanjer tot de volgende keer maar weer...
Liefsss Carin
Ik zal je zo even een prive berichtje sturen, ik woon bijna bij jou om de hoek... :smt003
Was de kermis gezellie meissss???
Mijn collega's vonden van wel hihi... en niemand heeft een rondvliegend gebitje gezien hoor...
Liefssssss Carin