Een poosje geleden stond er hier de vraag hoe lang een wkb nog zeer kon doen. De digitale ta zei toen dat het wel drie maanden kon duren.
Ik was opgelucht. Het is bij mij nu zes weken geleden, maar sinds het weekend heb ik weer meer pijn.
Ik weet nu niet meer wat ik moet. Afwachten in de hoop dat het minder wordt of toch maar kies laten trekken. Maar ja, dan moet ik een frame, want deze kies is een pijler voor mijn brug.
Ik ga over twee weken naar Tsjechie op vakantie en heb ook niet zo'n zin om daar met pijn te lopen.
Wat denken jullie, toch nog maar even afwachten?
Ik hoop dat iemand me een hart onder riem kan steken.
Joke
Ik was opgelucht. Het is bij mij nu zes weken geleden, maar sinds het weekend heb ik weer meer pijn.
Ik weet nu niet meer wat ik moet. Afwachten in de hoop dat het minder wordt of toch maar kies laten trekken. Maar ja, dan moet ik een frame, want deze kies is een pijler voor mijn brug.
Ik ga over twee weken naar Tsjechie op vakantie en heb ook niet zo'n zin om daar met pijn te lopen.
Wat denken jullie, toch nog maar even afwachten?
Ik hoop dat iemand me een hart onder riem kan steken.
Joke
trekken
wat vervelend. Misschien dat je met het oog op je vakantie een peniciline kuur kunt krijgen. Dat zou het voor nu even oplossen. Dan kun je na je vakantie altijd nog beslissen of alles nodig is. Ik bedoel, nu die kies laten trekken betekent dat je zonder brug op vakantei moet. En die frame is natuurlijk niet meteen klaar.
Elke keer als ik opsta en ga lopen of in de auto zit, voel ik allemaal pijnscheuten.
Ik heb al pijn sinds januari. De rest van de (drie) kiezen ben ik al kwijt, ging ook al niet goed bij de wkb.
Nu de laatste dan maar.
bedankt voor je medeleven.
Joke
Een (dure) mogelijkhied is bv gaan werken met implantaten maar als ik het goed begrepen heb kan het dan verstandig zijn dat snel na het trekken te doen, ivm de vorm van het bot.. Als je bot kwijtraakt wordt het nog duurder..
BV Minique heeft ook zoiets gehad als jij en bij haar lijkt het een fractuurtje in de kies te zijn geweest.
Doeg,
Maar ik ben een beetje pessimistisch geworden, want op het moment gaat letterlijk alles mis. wortelkanaalbehandelingen lukken niet, mijn brug ging fout op mijn afgeslepen kiezen (allebei tegelijk!), zelfs na het trekken kreeg ik een ontsteking.
Nu heb ik pas weer een kies laten trekken, omdat de zenuw ging ontsteken, en nu, na twee weken, heb ik nog steeds behoorlijke napijn.
Ik vrees zelf voor een kunstgebitje of zoiets.
Ben 41 en heb het gevoel dat mijn gebit het niet meer trekt.
Na een half jaar pijn wil ik er nu wel eens vanaf zijn.
Joke :oops:
Ik kan me voorstellen dat je het soms even niet meer trekt. Ik zit nu bijna op de 3 maanden pijn en ik trek het al bijna niet meer. Jij een half jaar pijn en dan die pech erbij. Ik wens je echt het allerbeste en hoop dat het vlug voorbij is, zodat je die energie die nu aan de pijn en zorgen verloren gaat, weer voor leuke dingen kan gebruiken.
Anne :smt006
Ik was het in elk geval beu en heb mijn kies laten trekken.
Eerst maar ff pijnvrij en dan kijken wat ik ga doen.
Groetjes,
Joke
p.s. Barst nu van de napijn!
Hoi Joek
Het kon mijn verhaal wel zij die van jou
OOk ik had vreselijke kiespijn dus tandarts wkb maar bleef pijn houden
der zat er naast nog 1 ook weer een wkb
Ik had er een dikke wang van over gehouden en ook na de behandeling nog anderhalve week pijn
En daar na eindelijk pijn vrij kiezenen zijn alleen nog wat gevoelig als ik er op tik
En wat denk je afgelopen nacht PIJNNNNNNNN wil je niet weten en nu nog weet soms niet waar ik het zoeken moet
Maar helaas kan me tandarts niet berijken (ik werk bij hem maak zijn praktijk schoon) dus ik stap niet zo snel naar een andere toe
Maar goed nou is mijn vraag aan jou deed het trekken pijn???
Ik wil hem er eigenlijk ook uit laten halen want zo een behandeling weer te krijgen als de afgelopen keer nee liever niet
Jij sterkte met de napijn,of gaat het alweer iets beter met je ??
groetjes trudy
Dankje voor je antwoord
Mijn tandarts wil me door sturen naar de kaakchirurg
Maar ik zelf wil dat niet hoor vind dat dood eng
Ik wil gewoon dat hij hem trekt ben het zo zat die pijn
Ik heb soms dagen geen pijn en dan op eens is het er weer
Ik ben al meer als 500 euro kwijt aan die kiezen en dan loop ik nog geregeld met pijn