Witte brackets

Author:
kersje
Posted:
wo, 07/21/2004 - 18:06
Heeft iemand hier ervaring met zo'n witte slotjesbeugel? Kunnen de slotjes zelf hierbij ook verkleuren, of alleen de elastiekjes die elke keer verwisseld worden?

Ik ben namelijk nogal aan het twijfelen over gewoon een grijze of een witte beugel (ze doen dat bij mijn orthodontist wel). Want ik ben 17 en moet de beugel 2 tot 3 jaar. Onder heb ik trouwens gewoon een grijze, maar die zie je toch niet.
Maar die witte plaatjes schijnen ook wat groter te zijn, en ik weet niet of dat zo'n goed idee is want ik heb nogal een overbeet. Dus mijn bovenlip staat al verder naar voren dan mijn onderlip, dus ik ben bang dat dat met die plaatjes alleen maar erger wordt en dat dat geen gezicht is. :-?
Senna

Hallo Kersje,

Zou ik niet doen, de witte brackets zijn duurder, en ze laten gauw los. Ik zou als ik jouw was, gewoon grijze slotjes laten plaatsen. Heb je dan onder dan de beugel al in ??? Ik hoor het dan wel van je, wat je belist. Wat je boven laat maken, grijze of witte brackets.

Groetjes Senna.
wo, 07/21/2004 - 21:24 Permalink
kersje

Ik heb inderdaad de beugel onder al, boven deden ze pas een paar maanden later. En dat is nu over een paar weken.
Voor het geld maakt het niet zo heel veel uit, want ze doen alleen maar mijn 6 voorste tanden met die witte, mijn kiezen niet.
wo, 07/21/2004 - 21:33 Permalink