Ik heb hier nog nooit iets gepost, maar nu kan ik wel wat steun gebruiken!
Ik ga altijd netjes braaf naar de tandarts, maar heb het laatste halfjaar allemaal ellende in mijn mond gehad.
Nu moet ik morgen naar een invaltandarts, want ik wil mijn wkb-kies laten trekken. Daar heb ik drie maanden pijn in die nu weer erger wordt.
Maar ik zie zo tegen het trekken op, vooral omdat mijn eigen tandarts het niet doet. Ik heb het een keer bij een andere ta laten doen, deze kreeg me niet goed verdoofd. Dat was dus niet echt lekker.
Nu denk ik dat ik gewoon pech had en een slechte ta, maar die ervaring zit wel in me, en speelt mee met mijn angst voor morgen.
Ik laat wel horen, hoe het morgen ging. Ik hoop goed. :roll:
Ik ga altijd netjes braaf naar de tandarts, maar heb het laatste halfjaar allemaal ellende in mijn mond gehad.
Nu moet ik morgen naar een invaltandarts, want ik wil mijn wkb-kies laten trekken. Daar heb ik drie maanden pijn in die nu weer erger wordt.
Maar ik zie zo tegen het trekken op, vooral omdat mijn eigen tandarts het niet doet. Ik heb het een keer bij een andere ta laten doen, deze kreeg me niet goed verdoofd. Dat was dus niet echt lekker.
Nu denk ik dat ik gewoon pech had en een slechte ta, maar die ervaring zit wel in me, en speelt mee met mijn angst voor morgen.
Ik laat wel horen, hoe het morgen ging. Ik hoop goed. :roll:
dat je hier nog "nooit" gepost hebt is niet helemaal waar... zie de onderstaande "links" :)
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?t=3837
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?t=3838
Maar dat wil niet zeggen dat je geen steun willen geven hoor meis...
wat ja immers daar zijn we voor om te proberen dat iedereen zich op zijn/haar gemak voelt hiero...
Heel vervelend wat jij de laatste 3 maanden hebt door gemaakt (ik volg het met tijden ook op de andere forums)
Ik wil je heel veel sterkte en suc6 wensen voor morgen, probeer het positief te blijven zien, ook al is het een vervangende tandarts, misschien dat hij/zij juist heel erg zijn best gaat doen zodat het allemaal erg mee valt... maak je niet te druk in je koppie van wat er allemaal mis zou kunnen gaan... dit werkt vaak heel negatief...
Denk positief, en denk na morgen is deze pijn voorgoed voorbij en kan je gaan genieten...
Heel erg veel liefssss en sterkte en laat ons idd weten hoe het gelopen is...
Carin
Dit is immers de eerste keer dat ze aangeeft echt bang te zijn. Simpele vragen stellen kan iedereen, maar aangeven dat je bang bent, daar zijn heel wat ballen voor nodig!
Ik hoop voor Joek dat morgen alles goed gaat, een invaltandarts heeft immers ook een studie gehad en heeft penty ervaring om het met succes te doen laten verlopen.
als je ook maar het idee krijgt, dat je niet goed verdoofd bent, geef het dan gelijk aan! Het is jouw lichaam en daar moet je zuinig op zijn!
1 Slechte ervaring, als je aan kansberekening doet, zal dit de eerste en laatste zijn. Onder ga het gewoon en post hier morgen dat alles goed is verlopen ;)
Heel veel sterkte!
Ik moet vanmiddag om half vijf.
Wens me sterkte.
Groetjes,
Joke
Ik wou alleen je geheugen ffies opfrissen, het maakt ook niet uit wat of waar je post als het maar in het juiste forum-gedeelte staat ;)
Ik had er ook geen bedoeling mee om het te zeggen...
Ik wens je heel erg veel sterkte voor vanmiddag ik zal duimpies draaien...
Laat je even weten hoe het gegaan is meis...
Liefsss Carin
Het helpt me echt te weten dat jullie een beetje aan me denken!
Joke
nu ben ik bang
Heel veel sterkte vanmiddag. Ik kan me zo goed voorstellen dat je van alle pijn verlost wil zijn. Ik heb de laatste jaren ook veel pijn aan m'n gebit. Ik dacht zo'n beetje klaar te zijn, maar ik het afgelopen jaar heb ik 5 wortelkanaalbehandelingen over moeten laten doen. (Mijn vorige tandarts nam nooit foto's, dus bij een nieuwe ta zagen we een kaak vol ontstekingen) Maar het trekken gaat vast meevallen. Kop op, trekken duurt ± 30 seconden en dan is ie er lekker uit!!! Ga lekker naar huis, koop iets leuks voor jezelf. een lekker tijdschrift of zo en verwen jezelf.
Meld je nog even hoe het ging?
Het was een hele lieve tandarts. Hij heeft me flink moeten verdoven, maar nam gewoon de tijd en aandacht voor me. Hij stelde me op mijn gemak.
Er zat inderdaad nog een ontsteking onder mijn wortelpunt, dus vandaar de pijn. Ben nu erg blij en ga straks lekker vakantie vieren!
Bedankt voor jullie steun.
Joke