Op een foto van een tand (heeft zware vulling) merkte mijn tandarts een verdacht vlekje op. Bij het klinisch onderzoek van die tand kon de tandarts niets abnormaals vinden. Pijn heb ik ook niet. Mijjn tandarts raadde me aan af te wachten. Misschien is het plekje op de foto wel een reflectie van de tand ernaast die wat scheef staat, beweeerde mijn tandarts.
Moet ik mij nu ongerust maken omdat er een verdacht plekje zichtbaar is op de foto. Ik ben vrij angstig voor wat tandpijn betreft. Dit komt door de slechte ervaringen in het verleden. Hopelijk is het met die tand toch nog ok.
Moet ik mij nu ongerust maken omdat er een verdacht plekje zichtbaar is op de foto. Ik ben vrij angstig voor wat tandpijn betreft. Dit komt door de slechte ervaringen in het verleden. Hopelijk is het met die tand toch nog ok.
Als je nou het echt niet vertrouwd kan je nog en foto laten maken, maar dan uit een iets andere hoek. of het gewoon laten gaan en als je een beetje pijn krijgt de tandarts bellen.
Groetjes Roxanne
( rustig aan! ) :smt006
Heel erg bedankt met je antwoord. Je hebt gelijk, ik moet er niet meer aan denken. Voor mij wel niet makkelijk, omdat ik nogal pijngevoelig bent wat mijn tanden betreft. Denken dat er iets mis is, doet mij al van alles voelen....
Veel succes met je studies.
Karel
als je het nou echt niet vertrouwd, kan je altijd eventjes een belletje geven aan de desbetreffende tandarts...
Groetjes Roxanne!