na al een tijdje meelezen op het forum heb ik eindelijk de stoute schoenen aangetrokken om eens een berichtje te plaatsen..
Ik ben dus ook zooooooo bang voor de tandarts, heb mijn gebit ook verwaarloosd, mede door drugsgebruik en psychische problemen in een mindere periode in mijn leven..
Ik ben uit een diep dal geklommen en een van mijn onzekerheden zijn mijn tanden..de rest van mijn problemen zijn allemaal in een stijgende lijn aan het gaan, behalve mijn tanden, dat zal ik zelf moeten doen..\
Vandaag dus de stoute schoenen aangetrokken en naar kerkrade gebeld, alleen het begip aan de telefoon krijg je al een beetje moed van..
23 augustus heb ik een in-take gesprek , zeker na het lezen van alle reacties hier zie ik er helemaal nog niet tegenop..
Ik heb mezelf al een kloppie op mijn schouder gegeven want ik ben best trots dat ik gebeld heb.
Gr. Claudia
Ik ben dus ook zooooooo bang voor de tandarts, heb mijn gebit ook verwaarloosd, mede door drugsgebruik en psychische problemen in een mindere periode in mijn leven..
Ik ben uit een diep dal geklommen en een van mijn onzekerheden zijn mijn tanden..de rest van mijn problemen zijn allemaal in een stijgende lijn aan het gaan, behalve mijn tanden, dat zal ik zelf moeten doen..\
Vandaag dus de stoute schoenen aangetrokken en naar kerkrade gebeld, alleen het begip aan de telefoon krijg je al een beetje moed van..
23 augustus heb ik een in-take gesprek , zeker na het lezen van alle reacties hier zie ik er helemaal nog niet tegenop..
Ik heb mezelf al een kloppie op mijn schouder gegeven want ik ben best trots dat ik gebeld heb.
Gr. Claudia
Ik heb 1 topic weggehaald en de reactie die Scaredycat daar al had geplaatst naar deze topic gehaald. 't Geeft niet hoor... Kan gebeuren!
Ik vind het geweldig dat je meteen al met Kerkrade hebt gebeld! Geef jezelf maar gerust een schouderKLOP!
:smt006 Monique
Rest me eigenlijk niks anders dan je heel veel succes te wensen voor 23 augustus.
Ik ben er ook geweest en tot nu toe geen spijt.
Wat ontzettend goed van je kanjer om eindelijk deze moelijke stap te zetten... hele dikke knufffffff meis en wees maar lekker trots op jezelf...
Ik vind het heel dapper en knap van je dat je vecht om uit zo'n diep dal te klimmen, je bent op de goede weg... En weet je meisss als dadelijk je gebit in orde is zal het jou alleen maar sterker maken zodat het vechten wat gemakkelijker gaat...
Door je zelfvertrouwen zal jij alleen maar groeien, en ja heel soms doet groeien pijn, probeer het dan los te laten...
We gaan met zijn alle duimen op 23 augustus, heel veel sterkte en liefssss... Laat je ons wat weten...
Carin
Ik ben wel een beetje heel erg zenuwachtig, maar mijn man gaat maandag mee, en maak er daarna een leuk middagje van..
Ik houd jullie op de hoogte
Gr. Claudia