Gisteren heb ik een WKB gehad. Ik heb nu nog wat napijn en wat pijn bij het kauwen. Dat was onder controle te houden met paracetamol.
Het gekke is dat ik ook nog steeds oorpijn heb.
De oorpijn was in eerste instantie het gevolg van de ontsteking, want uitstralingspijn.
Maar nu zou de oorpijn toch weg moeten zijn...???
Ik gebruik inmiddels Saridon, om de oorpijn die behoorlijk heftig is, binnen de perken te houden.
Kortom, ik vrees dat er nog steeds sprake is van een ontsteking....of is dit het normale gevolg van een WKB...???
Ik kan mijn eigen tandarts niet meer bellen. De beste man werkt niet op vrijdag.
Met mijn gecompliceerde gebitsproblemen,....paradontitis in vergevorderd stadium etc. wil ik niet naar de weekend-tandarts...
Dus Digitandarts, laat svp iets horen.....wat moet ik doen...????
Het gekke is dat ik ook nog steeds oorpijn heb.
De oorpijn was in eerste instantie het gevolg van de ontsteking, want uitstralingspijn.
Maar nu zou de oorpijn toch weg moeten zijn...???
Ik gebruik inmiddels Saridon, om de oorpijn die behoorlijk heftig is, binnen de perken te houden.
Kortom, ik vrees dat er nog steeds sprake is van een ontsteking....of is dit het normale gevolg van een WKB...???
Ik kan mijn eigen tandarts niet meer bellen. De beste man werkt niet op vrijdag.
Met mijn gecompliceerde gebitsproblemen,....paradontitis in vergevorderd stadium etc. wil ik niet naar de weekend-tandarts...
Dus Digitandarts, laat svp iets horen.....wat moet ik doen...????
Ik weet niet of het ook napijn van een wkb kan zijn, maar bij oorpijn denk ik altijd meteen ook aan knarsen/klemmen. Misschien ben je dat door de spanning of de kiespijn ongemerkt gaan doen?
Sterkte in ieder geval!
:smt006 Monique
Na 49 hits en slechts 1 reactie zal ik men niet lastig vallen met de details....
Grt.
Henk.
Realiseer je met die 49 hits dat er maar weinig zijn die een zinnig antwoord kunnen geven, enerzijds omdat de kennis kan ontbreken en anderzijds omdat het best een lastige vraagstelling kan zijn. Ik zou zelf ook niet zomaar iets kunnen bedenken (op het knarsen na dan) waardoor je last van oorpijn zou kunnen krijgen.
Het kan ook gebeuren dat een berichtje aan de aandacht van professional ontsnapt en dan krijg je dus ook geen reactie. Soms werkt het dan om een paar dagen later je berichtje weer bovenaan te zetten, al is het maar met een opmerking als 'is er dan niemand die antwoord kan geven?'
:smt006 Monique
Het gemiddelde is ongeveer 1 antwoord op 20 a 25 keer lezen schat ik.. 50 keer of meer gelezen worden voor een enkel antwoord is niet abnormaal.. Mijn eerste berichten zijn ook niet of nauwelijks beantwoord!
Trek het je maar niet teveel aan als je geen antwoord krijgt, zo werkt dat op forums, er zit ook wat toeval aan!
Overigens, helaas zijn er mensen vele malen de tijd dat ze kunnen beantwoorden bezig met gebruikers die misbruik maken van de site. Ik wilde werkelijk dat het anders was maar dat is niet zo. Deze gebruikers benadelen helaas alleen al hierdoor goedwillende gebruikers.
Het heeft er misschien ook mee te maken dat je een dag eerder behandeld was, dat is erg kort.. natuurlijk is het best fijn als iemand je dat vertelt.. De DT is nu op (welverdiende) vakantie. We zitten nu een beetje dun in de experts helaas.
Doeg,
ook ik heb net een behandelijng bij de kaakchirurg gehad en heb al twee dagen oorpijn en ook wel napijnen.
volgens mij straalt de pijn van de kies uit naar het oor.
groetjes
rene