Hi,
Ik heb nogal gevoelige tandhalzen (teruggetrokken tandvlees). De 'poetsmevrouw' stelt voor om als ze ook na behandeling met applicatievloeistof gevoelig blijven te laseren (om de gevoeligheid te verminderen). Heeft iemand daar ervaring mee?
Is de behandeling pijnlijk? Nabezwaren? Blijvend effect?
Hoor graag of iemand daar ervaring mee heeft. :smt006
Ik heb nogal gevoelige tandhalzen (teruggetrokken tandvlees). De 'poetsmevrouw' stelt voor om als ze ook na behandeling met applicatievloeistof gevoelig blijven te laseren (om de gevoeligheid te verminderen). Heeft iemand daar ervaring mee?
Is de behandeling pijnlijk? Nabezwaren? Blijvend effect?
Hoor graag of iemand daar ervaring mee heeft. :smt006
Ik heb ook veel blootliggende tandhalzen, maar mij is daar nooit iets van verteld dat daar nog iets extra's voor is.
Doet de tandarts dat dan zelf, en wat kost dat?
Ik poets nu met parodontax, en eerst poetste ik altijd met sensodyne.
Op zich gaat het wel, ik houd wel gevoelige tanden, en bij een tand gaat het vaak mis, daar heb ik nog wel vaak last van, echt pijn bij het poetsen.
Graag zou ik wat meer info willen, altijd fijn om te horen.
Heel nieuw is het laseren van dat oppervlak, hierdoor smelt de oppervlakkige laag van het tandbeen en zullen de openingen van deze kanaaltjes dus ook verminderen.
Ik heb potitieve verhalen gelezen over deze methode maar het is zo nieuw dat er nog niet veel onderzoek naar verricht is. Toch lijkt mij het de moeite van het proberen waard, kijk ook eens bij onze informatie over gevoelige tanden.
Met vriendelijke groet.
eeehhhh waar is dat dan :)