hallo allemaal.
morgen is het dan zover, na 10 maanden!! uitstellen ga ik dan eindelijk mijn verstandskies laten trekken. ik vind dit echt vreselijk en heb helemaal geen id wat er gaat gebeuren. mijn kies staat namelijk niet rechtop maar ligt op zij waardoor hij niet door kan komen, en daardoor de andre kies eruit gaat drukken. weet iemand of je ook maar iets ziet of hoort of misschien wel voelt. wat gaat er allemaal gebeuren :o
morgen om deze tijd ben ik waarschijnlijk supertrots op mezelf.
liefs banaantje
morgen is het dan zover, na 10 maanden!! uitstellen ga ik dan eindelijk mijn verstandskies laten trekken. ik vind dit echt vreselijk en heb helemaal geen id wat er gaat gebeuren. mijn kies staat namelijk niet rechtop maar ligt op zij waardoor hij niet door kan komen, en daardoor de andre kies eruit gaat drukken. weet iemand of je ook maar iets ziet of hoort of misschien wel voelt. wat gaat er allemaal gebeuren :o
morgen om deze tijd ben ik waarschijnlijk supertrots op mezelf.
liefs banaantje
en horen, tjsa dat is waarschijnlijk wel zo, maar misschien mag je wel een discman meenemen de zaal in? ( ik weet niet hoe dat zit inverband met hygiene ) en dan zet je hem lekker hard ( niet té hard, anders krijg je er een ander probleem bij haha ), en voor je het weet sta je weer buiten!
en zien, ik denk niet dat je ogen in je keel hebt, dus dat zal wel mee vallen ;-)
Veel succes, en ik zal ook trots op je zijn!
Groetjes Roxanne :smt006
ben geweest
nou ik ben geweest en het viel me heel erg mee. gelukkig had ik een hele aardig chirurg dus dat was al heel mooi. na de tijd had ik wel aardig wat last maar dat is nu ook al weer een stuk beter. een nadeel de andere 3 moeten er ook uit. maar gelukkig weet ik nu dat ik niet bang hoef te zijn. zo zeg dat is een pak van mijn hart
banaan is trots op zichzelf en heeft een kadotje voor zichzelf gekocht (hihi) :lol:
liefs banana
Wees heeeeeel voorzichtig met spoelen tot 24 uur na de ingreep, het bloedstolsel moet in de wond blijven zitten!
Enne... succes met de andere 3, maar dat gaat vast wel lukken!
:smt006 Monique
zwelling
zo zeg wat ben ik geschrokken van de zwelling. ik lijk wel een hamster. vreselijk ik hoop dat dit snel weer overgaat. weet iemand ook hoe lang het duurt voor de zwelling weggaat en of het nog erger gaat worden misschien. pff het is net of wil mijn wang naar china groeien of zo.
-x- hamstertje
Voor de volgende keren: 4x 20 minuten koelen met ijs op de 1e dag na de behandeling! Dat helpt om zwelling tegen te gaan. Na die 1e dag schijnt het echter niet meer te helpen.
Sterkte in ieder geval!
:smt006 Monique