Pijnlijke bobbel

Author:
Scarlet
Posted:
za, 09/04/2004 - 19:26
Gaarne zou ik antwoord willen hebben van de digitale tandarts, want ik weet het niet meer. Anderhalve week geleden is de definitieve vulling gezet in een kies die een zenuwbehandeling heeft ondergaan. Echter, nog steeds zit boven die kies een bobbeltje dat nog steeds pijn geeft in mijn kaak. Ook zit er dan druk op de kies naast de kies die de zenuwbehandeling heeft ondergaan. Ook voor de zenuwbehandeling had ik last van die kies daarnaast. Geen kiespijn, maar als je kauwt is het net alsof die kies een paar klappen heeft gekregen, dus zo'n bloeduitstortingsgevoel, erg pijnlijk dus bij het kauwen. De tandarts zei dat ik nog wel een half jaar last kon blijven houden na een zenuwbehandeling, maar volgens mij heb ik gewoon weer dezelfde klachten als voorheen. Ik heb geen kiespijn, maar die bobbel doet erg pijn als je erop drukt of als je je kaak beweegt. Ik vind dat echt niet normaal en zou nu eindelijk eens na weken pijn van die ellende af zijn. De tandarts heeft voor de zenuwbehandeling al foto's genomen, maar kon daar niets op zien. Heeft dus naar aanleiding van die pijnlijke bobbel die kies behandeld. Ik weet me er echt geen raad meer mee en zou willen dat hij mij nu eindelijk eens naar de kaakchirurg zou sturen. Kan de digitale tandarts mij eens zeggen wat er aan de hand kan zijn? Als het mogelijk is met enige spoed. Alvast bij voorbaat dank.
Moon

Gewoon de tandarts weer bellen met het verzoek er iets aan te doen omdat pijn in je mond niet fijn is. Je kan ook zelf om doorverwijzing vragen als hij niets kan doen!!!!
zo, 09/05/2004 - 20:19 Permalink
Scarlet

waar zit het bobbeltje precies? op de kies zelf? of op het tandvlees?

Groetjes

Op het tandvlees, net onder de kaak, een stuk boven de behandelde kies, Roxanne.
ma, 09/06/2004 - 06:17 Permalink