noodtandarts

Author:
eduard33
Posted:
za, 09/25/2004 - 21:12
geachte leden, ik zal me even voorstellen.

Ik ben Eduard 33 jaar jong. de voornaamste reden dat ik lid ben geworden van dit forum is dat tegenwoordig goede tandartsen ver te zoeken zijn. mijn vorigge tandarts heeft mijn gebit nagenoeg omzeep geholpen waardoor ik nu al 3 jaar van het ene naar het andere probleem ga. ik ben in die tussentijd bij een andere tandarts geweest, maar ook die dacht alleen aan tijd en geld! nu zit ik met een ontsoken kies de eerste kies aan de rechts onder. ik ben naarstig opzoek naar een goede tandarts in de omgeving van amstelveen die zijn/haar werk wel goed doet. maar voor nu heb ik een noodtandarts nodig, want het wordt langzaam onhoudbaar :( ik ben al zo ongeveer 2 uurtjes aan't zoeken en kwam dit forum wel tegen :D maar geen noodtandarts.... weet iemand een noodtandarts die mij per direct kan helpen?

B.V.D
Roxanne

Als je bedoelt voor nu nu, dan zou ik gewoon een tandarts uit amstelveen bellen ( willekeurige ) en die heeft een andwoord apparaat aanstaan, en een bandje ingesproken met het nummer waar je de desbetreffende tandarts kan bellen...

voor de rest ken ik geen tandartsen in amstelveen... andere mensen waarschijnlijk wel!

Groetjes en veel succes
Roxanne :smt006
za, 09/25/2004 - 21:15 Permalink