Een paar weken geleden is mijn kies gevuld met een witte vulling omdat er een gaatje in zat. De tijd daarna had ik er geenlast van van,maar de laatste week begin ik pijn te krijgen in die kies. Het lijkt alsof hij iets te ver omhoog is gekomen. Als ik mijn tanden sluit dan raakt de kies als eerste de andere tanden. Na het vullen is de vulling wel bijgeslepen om hem goed passend te maken.
Hetzelfde verhaal heb ik al eens eerder gehad met een snijtand. OOk gevuld met een witte vulling, begon ook te irriteren en "hoger" te staan als de rest. Uiteindelijk is de wortel van deze tand afgestorven en heb ik WKB hebben moeten ondergaan(overigens geheel pijnloos).
Hoe kan het dat ik weken na een behandeling last krijg van een tand die gevuld is ??
Ben ik allergisch voor die witte vullingen of ligt het ergens anders aan ??
Ik hoop dat ik niet weer bijmijn tandarts langs kan gaan voor weer een WKB.
H eeft er iemand antwoord op mijn vraag ????? :cry:
Hetzelfde verhaal heb ik al eens eerder gehad met een snijtand. OOk gevuld met een witte vulling, begon ook te irriteren en "hoger" te staan als de rest. Uiteindelijk is de wortel van deze tand afgestorven en heb ik WKB hebben moeten ondergaan(overigens geheel pijnloos).
Hoe kan het dat ik weken na een behandeling last krijg van een tand die gevuld is ??
Ben ik allergisch voor die witte vullingen of ligt het ergens anders aan ??
Ik hoop dat ik niet weer bijmijn tandarts langs kan gaan voor weer een WKB.
H eeft er iemand antwoord op mijn vraag ????? :cry:
Als je allergisch bent voor witte vulling reageer je over het algemeen anders, o.a met irritatie van de slijmvliezen (wang, tong etc) die in contact komen met de vulling.
Sterkte.