speling op voortanden Help

Author:
schijtluisje
Posted:
di, 10/19/2004 - 21:42
Hallo ik heb een vraagje aan de digitaletandarts
door dat mijn tandvlees iets of wat gaat zakken of steigen hoeje het ook wil noemen is er wat speling op m'nvoortanden gaan zitten
zouden ze die op een manier vast kunnen zetten zodat ze er vandaag of morgen er niet uit liggen ?zoja wat zijn daar de mogelijkheden van en de evt kosten??ik hoop snel van u te horen

Vriedelijke groet Schijtluisje
Lieneke

Ja, je kan de tanden laten spalken als ze echt heel los staan nadat deze eerst heel goed zijn gereinigd door de mondhygienist of tandarts.
wo, 10/20/2004 - 17:34 Permalink
schijtluisje

okdan maar tis niet zo dat ze heel los zitten maar er zit een beetje speling op.maar ben bang dat t steeds losser gaat zitten en ze er op den duur uitvallen(zal wel niet zo snel gaan maar toch) maar als je zo spalk neem voel je dan gelijk dat het vast zit???? gaat t op den duur weer vast groeien??en weet iemand misschien wat ongeveer de kosten daar van zijn

Groetjes schijtluisje
do, 10/21/2004 - 15:09 Permalink
Lieneke

Als er alleen speling in zit dan hoeft er nog niet gespalkt te worden. Maar speling is natuurlijk geen goed teken. Ik raad je dan ook aan om naar de tandarts te gaan om te kijken of daar iets aan gedaan moet worden...waarschijnlijk zullen ze dan schoon gemaakt moeten worden.
do, 10/21/2004 - 17:24 Permalink