Zoals ik dus al zei moet ik volgende week plaats nemen in de martelstoel voor het verwijderen van de twee bovenste verstandskiezen :smt022
Het zijn allebei 'kleintjes' volgens de tandarts en ze zijn volledig doorgekomen en staan niet scheef ofzo ...
MAAR er zitten in allebei "gaatjes" (nouja, gaten :roll:)
Het komt er eigenlijk op neer dat er meer 'gat' is dan 'kies' :oops:
Dus vroeg ik mij af:
- Hoe kan de tandarts deze in dit geval nu nog verwijderen? :-?
Heeft hij er dan nog wel 'grip' op met zijn tang? Ik zou denken van niet ...
Kan dit nog op één of andere manier (zonder snijden :o) of wordt het een waar slagveld volgende week?
En nog een ander vraagje:
- Wordt er standaard altijd gehecht, of is dat alleen in speciale gevallen? Zou er in dit geval gehecht worden? Ik vind het best wel een enge gedachte om daar gehecht te worden ....
Sorry voor de vele vragen maar ik wil echt precies weten wat me te wachten staat want anders overleef ik de komende tien dagen niet :smt120
Het zijn allebei 'kleintjes' volgens de tandarts en ze zijn volledig doorgekomen en staan niet scheef ofzo ...
MAAR er zitten in allebei "gaatjes" (nouja, gaten :roll:)
Het komt er eigenlijk op neer dat er meer 'gat' is dan 'kies' :oops:
Dus vroeg ik mij af:
- Hoe kan de tandarts deze in dit geval nu nog verwijderen? :-?
Heeft hij er dan nog wel 'grip' op met zijn tang? Ik zou denken van niet ...
Kan dit nog op één of andere manier (zonder snijden :o) of wordt het een waar slagveld volgende week?
En nog een ander vraagje:
- Wordt er standaard altijd gehecht, of is dat alleen in speciale gevallen? Zou er in dit geval gehecht worden? Ik vind het best wel een enge gedachte om daar gehecht te worden ....
Sorry voor de vele vragen maar ik wil echt precies weten wat me te wachten staat want anders overleef ik de komende tien dagen niet :smt120
hmz ik hoop maar dat de tandarts het wel weet volgende week :o
Hechten doen ze volgens mij niet standaard. Dat heeft volgens mij te maken met de grootte van het gat!
:smt006 Monique
moet één dag voordien al antibiotica beginnen nemen ...
dus dat klinkt toch wel redelijk verontrustend :o
De meesten maken er een hoop ophef over maar het valt echt mee!
De reden hiervan zal wel zijn geweest omdat mijn kiezen met als je jouwe helemaal door zijn gekomen en ook redelijk recht zaten.
Succes!!