Ik ben gister op controle geweest. Gelukkig geen gaatjes.
Wel heb ik 1 verstandkies die schuin staat, blijft eten enzo in hangen, dus tandarts zei dat hij daar toch even een verwijsbrief voor wiilde geven.
Gelijk moesten die anderen er dan ook maar uit, boven staan ze richting wang en ook onder in hij niet goed door. Is alleen maar beter voor mijn gebit zegt mijn tandarts.
Nou twijfel ik daar niet aan, maar 4 tegelijk, zie ik toch wel tegenop.
Nu staat op op de verwijsbrief: Extractie en OPG van de 18,28,38 en 48 in twee tempii.
Mijn vraag daarom: wat betekent OPG en wat is tempii? (Ik hoop twee keer, want 4 in 1 lijkt me heavy.
Verder vraag ik me af of er tegenop moet zien of niet... volgens mijn vriend is het ergste dat je voelt voelt kraken (brrrr....)
Wel heb ik 1 verstandkies die schuin staat, blijft eten enzo in hangen, dus tandarts zei dat hij daar toch even een verwijsbrief voor wiilde geven.
Gelijk moesten die anderen er dan ook maar uit, boven staan ze richting wang en ook onder in hij niet goed door. Is alleen maar beter voor mijn gebit zegt mijn tandarts.
Nou twijfel ik daar niet aan, maar 4 tegelijk, zie ik toch wel tegenop.
Nu staat op op de verwijsbrief: Extractie en OPG van de 18,28,38 en 48 in twee tempii.
Mijn vraag daarom: wat betekent OPG en wat is tempii? (Ik hoop twee keer, want 4 in 1 lijkt me heavy.
Verder vraag ik me af of er tegenop moet zien of niet... volgens mijn vriend is het ergste dat je voelt voelt kraken (brrrr....)
Over het ertegenop zien: ik hoop gewoon dat het goed gaat, de meeste mensen valt het erg mee. Mij wel, ik heb er nauwelijks iets van gemerkt, verstandskiezen trekken.
Doeg,
:smt006 Monique
Dat die nummers m'n kiezen waren had ik wel begrepen.
En twee tempii twee afspraken had ik gehoopt.
Geen idee wat me te wachten staat, laat me gewoon plat spuiten en we zien het wel. En wat er ook gebeurt, tis alleen maar goed voor m'n tandjes, vind ik ook erg belangrijk.
natascha