HELP wie kan het mij vertellen?????

Author:
schijtluisje
Posted:
di, 10/19/2004 - 23:05
ik heb last van 2 voortanden die iets of wat los zitten,wie kan mij vertellen wat daat aan te doen is??? heb weleens gehoord van een ijzerdraadje achter je tanden zetten. wie kan mij daar meer over vertellen of over een andere methode???
ik hoop snel iets te horen ben namelijk bang dat ze steeds losser gaan zitten :smt006
natascha31

je kan ze inderdaad laten spalken door bv een retainer (ijzerdraadje). het is wel van belang dat je weet waarom ze loszitten. door tandvleesproblemen?

natascha
ma, 10/25/2004 - 14:47 Permalink
schijtluisje

jah mijn tandvlees is namelijk aan het zakken en steigen hoe je t ook zeggen wil.
maar voelen je tanden dan gelijk vaster aan met zo ijzerdraatje??
wat zijn ongeveer de kosten daar van?

tis niet zo dat me tanden heel los staan maar er zit wat speling in maar dat wordt misschien wel ergen en dat wil ik namelijk voor zijn
groetjes
ma, 10/25/2004 - 15:48 Permalink
minique

Weet je dat er altijd wel een fractie beweging in je tanden/kiezen zit? Er kan natuurlijk niet zomaar vanachter een beeldscherm geoordeeld worden of het bij jou 'normale' beweging betreft of dat er meer aan de hand is. Als je schrijft dat je tandvlees aan het terugtrekken is, zou het misschien ontsteking van het tandvlees c.q. het parodontium kunnen zijn. In dat laatste geval gaan tanden en kiezen steeds losser staan en moet de oplossing meer gezocht worden in het terugdringen van die ontstekingen i.p.v. in spalken. Dus... Hoog tijd om een tandarts op te gaan zoeken!

:smt006 Monique
ma, 10/25/2004 - 16:36 Permalink