wat moet ik doen?

Author:
eduard33
Posted:
do, 10/28/2004 - 18:34
beste mensen, het volgende is er aan de hand: ik woonde in 2003 in den haag. ik ben in mei 2003 naar amstelveen verhuist, ik heb bij mijn ziekenfonds een adres verandering doorgegeven in april 2003. eenmaal in amstelveen ging het leven gewoon door. krijg ik na een aantal maanden ineens een inkasso bureau op mijn stoep met een rekening van rond de 300 euro. blijkt dat ik al een aantal maanden het ZF niet betaalde, omdat ze de rekeningen nog naar mijn oude adres stuurde! zelf heb ik er in die tijd niet meer over nagedacht dat ik geen rekeningen meer kreeg van mijn ZF. ze hebben mij daarna gelijk uit de aanvullende verzekering gesmeten, ik ben nu dus niet meer tandarts verzekerd. ze zeggen gewoon glashard "had je je rekeningen maar moeten betalen" ik ben nu meer dan een jaar bezig te regelen dat ik weer tandarts verzekerd ben, helaas zonder succes! bij een ander ziekenfonds kan ik het ook wel vergeten, omdat mijn gebid in zo'n danige staat is dat er heel wat moet gebeuren. nu heb ik last van mijn rechter onder kies, af en toe is het net een gevoel van een zilver papiertje op een vulling. er zit een enorm gat in en wordt van kwaad tot erger! ik wil het laten repareren, maar dat kost een klein vermogen wat ik niet kan opbrengen. heeft iemand enig idee wat ik moet doen? ik leef momenteel op ibubrofen en da's geen vooruitgang lijkt mij.
eduard33

een idee is misschien een noodvulling laten zetten? zodat ik verder kan strijden met mijn ZF. wat kost een noodvulling?
do, 10/28/2004 - 19:28 Permalink
Bliepmiep

Wij hebben hetzelfde gehad met onze autoverz.
Die betaalden we per jaar, ik heb tijdens de verhuizing notabene zelf de adreswijziging verstuurt. Zowel naar ANWB als verzekering (via anwb).
Bleek niet verwerkt, nu uit de verzekering gegooid. De enige die ons aan wil nemen, wil dat we 1000 contant langs brengen. Dacht het dus niet. Auto staat nu op mijn naam, kost ons wel no-claim. Maar ja...