Ik ben overgestapt naar een andere tandarts. 5 weken geleden ben ik voor het laatst op controle geweest bij haar. Ze vertelde me dat, zoals gewoonlijk, dat ik geen gaatjes had.
Ben ik afgelopen vrijdag bij mijn nieuwe tandarts geweest, hij wilde ook even een controle uitvoeren.......
Nu heb ik 4 gaatjes volgens hem!
Hoe kan dit nou?
Ben ik afgelopen vrijdag bij mijn nieuwe tandarts geweest, hij wilde ook even een controle uitvoeren.......
Nu heb ik 4 gaatjes volgens hem!
Hoe kan dit nou?
Mijn oude tandarts was van de oude stempel dus hij maakte nooit foto`s bij een controle. En hij zag dus alleen de gaatjes aan de buitenzijden van mijn gebit, en was ook haast nooit wat aan de hand, en mijn verstandskiezen die scheef staan liet ie gewoon zitten. Een maand geleden heb ik een controle gehad bij mijn nieuwe tandarts. Ik werd eerst onder handen genomen door de mondhygieniste, Ze keek hoe het met mijn tandvlees gesteld was en gaf mij poets instructies, er werden 2 foto`s gemaakt. Daarna kwam de tandarts zelf nog controleren. Later kreeg ik de foto`s te zien waaruit bleek dat ik ook 4 gaatjes had, en dat al mijn verstandskiezen eruit moesten. Nu moeten de gaatjes 3 en 10 januari gevuld worden. En volgende week naar de kaak meneer BBRRR
Groetjes Marjolijn
Aan de hand van een foto stelde hij voor om een apex uit te voeren....ahum.....
Samen met de assistente, die zijn vrouw bleek te zijn, overlegden ze...."dan maak ik hier een incisie. Dan moet ik wel oppassen voor die zenuw die daar vlakbij zit".....
Op mijn aandringen heeft hij de noodvulling verwijderd, het pus afgevoerd en de boel tijdelijk afgesloten met een watje.
De maandag daarop onmiddellijk naar mijn eigen tandarts....
Als patient zouden we soms wel wat kritischer kunnen zijn, bedoel ik maar....
Enfin, als mijn tandarts mijn verstandkiezen eruit wil, dan gaan ze eruit. Die man heeft een vak geleerd en heeft mijn volledige vertrouwen.