Hallo, ik moet mijn linker hoektand nog wisselen, maar hij ligt scheef. Ik moet een slotjesbeugel om die hoektand recht te zetten. Weet iemand hoe lang dat ongeveer gaat duren? Ik ben 16.
Groetjes
Roxanne
hoelang je een beugel moet gaan dragen is per persoon verschillend.
je weet wel dat je een beugel moet gaan dragen, heb je ook al een orthodontist? anders zou je die eventjes moeten opbellen, het zal vast wel ergens in je dossier staan...
en anders zou je een consult kunnen aanvragen bij een orthodontist.
hoelang je een beugel moet gaan dragen is per persoon verschillend.
je weet wel dat je een beugel moet gaan dragen, heb je ook al een orthodontist? anders zou je die eventjes moeten opbellen, het zal vast wel ergens in je dossier staan...
Groetjes Roxanne
Kan het bijvoorbeeld ook in 4 of 5 maanden? Ik heb al een orthodontist, maar die zegt dat het wel 2 jaar kan duren. Orthodontisten zeggen het altijd langer dan het is.. dus daarom wilde ik het hier vragen.
Groetjes Roxanne
Kan het bijvoorbeeld ook in 4 of 5 maanden? Ik heb al een orthodontist, maar die zegt dat het wel 2 jaar kan duren. Orthodontisten zeggen het altijd langer dan het is.. dus daarom wilde ik het hier vragen.
Groetjes
Trek je stoute schoenen aan, en bel een andere orthodontist, desnoods uit een hele andere stad, en vraag het daar eens aan.
Groetjes Roxanne