Verstandskies + gewone kies getrokken! wortel erin probleem?

Author:
Rick20
Posted:
do, 11/04/2004 - 11:02
Het zit zo:

ik ben als de dood voor de tandarts (vroeger een keer verkeerde kies getrokken etc.... nu naar andere tandarts stukken beter maar nog niet met plezier :D ) maar omdat ik een "gaatje" had in m'n kies wou ik die laten vullen omdat ik er steeds met m'n tong langsging en op ten duur flink iritant werdt......... na veel gestress toch gegaan.....

ik ga in de stoel liggen en deed me mond open toen zei de tandarts al Ohhjee! toen begon t zweet me al uit te breken :D

ze zei: "er zit een flink gat in de kies ik kan m proberen te vullen maar dan krijg je waarschijnlijk een zenuwbehandeling!! (hartritme 200+ BPM :D) het beste is dat ie eruit gaat!.......

ik vroeg of ze m toch niet kon vullen omdat ik trauma's aan trekken heb overgehouden door die vorige tandarts!!! ja ik probeer t zei ze maar ze ging er als boter doorheen met boren........ dit merktte ik zelf al dat ik uit me zelf zei: TREK M MAAR ERUIT (schrok van me zelf :P)

nou.... eerst flink wat verdovingsspuiten gehad, 4 stuks d8 ik en toen maar ff w88 in de wachtkamer.....

terug in de stoel zei ze er staat nog een verstandskies op die moet de volgende keer er sowieso uit!!! ik zeg haal die er ook maar in een ruk uit!!!

zo gezegt zo gedaan............ van de behandeling totaal NIKS gevoelt alleen een vies gekraak!!! verstandskies binnen 1min eruit!!! perfect!

maar die rotte kies is 3x afgebroken na veel gekraak en getrek nog niet alles eruit..... er schijnt nog een stuk wortel in te zitten?!?! :S

ik al meteen in paniek maar volgens de tandarts kan dit meestal geen kwaad omdat t tandvlees eroverheen groeit of de wortel groeit er vanzelf uit!!!

!!!! Nu is m'n vraag wat denken jullie hierover klopt dat wat de tandarts zegt??? m'n moeder zei dat bij haar vroeger ook weleens vaker een kies was afgebroken en dat ze er nooit last van had gehad......... !!!!