hoi,ik heb afgelopen woensdag mijn verstandskiezen links eruit laten snijden,maar ik blijf er heel erg last van houden,het lijkt ook of er nu op die plek een stuk wild vlees(1cm) zit,weet iemand raad?? :(
het lijkt mischien of het verkeerd zit maar dat is gewoon je gevoel
denk ik. het moet toch genezen en de pijn gaat dan ook vanzelf weg
kijk het dan even een weekje aan of zo ( bel anders tandarts of kaakchirurg op die je geholpen heeft )
ik heb zelf ook een keer verstand kies we meoten laten weg snijden
dus ... ik dacht eerst ook dat het verkeerd zat ... mischien zijn het je
hechtingen wel die iriteren kan ook tip alsje daar last van heb voorzichtig er uit proberen te halen.. alsje dat niet durft niet doen hoor
nou vriendelijke groet bloemetje
Ga alsjeblieft niet zelf hechtingen eruit halen. Zeker niet als het nog maar zo kort geleden is dat de verstandskiezen zijn getrokken! De hechtingen helpen vaak om de bloedprop in de wond vast te houden en dat is heel belangrijk voor een goede wondgenezing!
Natuurlijk kan het wel een paar dagen behoorlijk pijnlijk zijn, maar de pijn zou langzaam maar zeker toch minder moeten worden.
hartstikke bedankt voor jullie raad
de pijn is al iets minder maar het rare gevoel dat er iets zit wat er niet hoort te zitten blijft,maar ja zal er wel bij horen
xxx shanna
Re: verstandskiezen eruit
het lijkt mischien of het verkeerd zit maar dat is gewoon je gevoel
denk ik. het moet toch genezen en de pijn gaat dan ook vanzelf weg
kijk het dan even een weekje aan of zo ( bel anders tandarts of kaakchirurg op die je geholpen heeft )
ik heb zelf ook een keer verstand kies we meoten laten weg snijden
dus ... ik dacht eerst ook dat het verkeerd zat ... mischien zijn het je
hechtingen wel die iriteren kan ook tip alsje daar last van heb voorzichtig er uit proberen te halen.. alsje dat niet durft niet doen hoor
nou vriendelijke groet bloemetje
Natuurlijk kan het wel een paar dagen behoorlijk pijnlijk zijn, maar de pijn zou langzaam maar zeker toch minder moeten worden.
Beterschap!
:smt006 Monique
de pijn is al iets minder maar het rare gevoel dat er iets zit wat er niet hoort te zitten blijft,maar ja zal er wel bij horen
xxx shanna