Hoe ziet een gaatje eruit?

Author:
awesomemac
Posted:
di, 11/02/2004 - 22:04
Ik kan mezelf gelukkig prijzen dat ik al jaren niets heb, maar ben toch benieuwd waaraan je een gaatje kan herkennen. Is het een putje, is het witter dan de rest?

Kan iemand mij dit vertellen? Bedankt.
awesomemac

Bedankt voor je antwoord :)

Ik zal denk ik toch binnenkort een afspraak maken met de tandarts, just in case. Op mijn verstandkies onderin heb ik een klein zwart plekje wat mij vorige week opviel, wat heel veel op een vulling lijkt. Maar ik kan me dit niet meer herrinneren. Zoals ik zei is het een lange tijd geleden dat ik voor het laatst iets had (was toen 11) en weet nu niet meer of het nu een vulling is of iets anders. Ziet er in elk geval niet uit als een gaatje en heb nergens last van.
do, 11/04/2004 - 11:40 Permalink
nadialife

Maak die afspraak echt, want ik kan je vertellen dat ik nog nooit gaatjes heb gehad en de laatste keer heeft mijn tandarts er twee gevonden. Spijt dat ik heb want, ik had zes maanden ervoor mijn verstandskiezen er laten uithalen, en ik was nooit meer teruggekomen voor de controle, ja ik heb het uitgesteld, zo stom want ik kon wel naar de tandarts voor het trekken van kiezen en een controle heb ik er uitgesteld. Wat is erger??

Good luck
vr, 11/05/2004 - 14:04 Permalink