Bij alle berichtgeving over de ramp in Azië worden alle andere problemen, pijnen, vragen overmateriaal of technieken ineens heel erg relatief (is in ieder geval mijn persoonlijke mening).
Omdat het reeds geleden leed nu al niet meer te overzien is , laat staan met wat hen daar nog te wachten staat, hebben wij besloten ingaande vandaag gedurende 1 week de per pin gedane betalingen door te storten op giro 555.
Vandaag gaat dit al om ruim 400,=.
Hopelijk doen meer praktijken mee aan de verzoeken tot donatie!
Omdat het reeds geleden leed nu al niet meer te overzien is , laat staan met wat hen daar nog te wachten staat, hebben wij besloten ingaande vandaag gedurende 1 week de per pin gedane betalingen door te storten op giro 555.
Vandaag gaat dit al om ruim 400,=.
Hopelijk doen meer praktijken mee aan de verzoeken tot donatie!
Heel veel succes met je inzameling!!!
:smt006 Monique
Groetjes en echt een orignele actie :D
Doet mij wel denken aan onze fijne landgenoot die zonnebadend in Thailand , terwijl 100 meter verderop lichamen weggehaald werden op TV verklaarde: "je leeft toch voor je eige!!". Ik schaamde mij op dat moment nederlander te zijn.. Maar ja andere nationaliteiten maken zich hier ook schuldig aan. Dit soort gasten mogen van mij gewoon verplicht tewerk gesteld worden op zo`n ramplocatie.
Nogmaals, mij is altijd geleerd dat lullig doen over andermans bestedingspatroon niet correct is.
Overigens, wel eenheel goede actie vV!
lees de geste van vV nog eens. hij is degene die geeft, niet degene die voorschiet van het ziekenfonds. Dus het zit 'm misschien in het moment van betalen dat nu wat minder uitkomt. wil je zeker zijn, moet je betaalgedrag van meerdere jaren erbij halen. Dan zie je pas of dat in januari "trend"is of niet.
Maar een ieder heeft recht op zijn eigen mening en gevoelens. Dat ik ook prive een band met deze regio heb en dus voor mij extra argumentatie geeft wil nog niet zeggen dat dit voor iedereen moet gelden natuurlijk, snap ik ook wel.
Dank voor de positieve reacties! Hopelijk pakken meer praktijken dit op. Heb ook reeds gehoord van een collega die een dagomzet geschonken heeft.
enne dat was 418,=.
Ik denk dat ik de komende week ook maar door ga.
Hebben nou uiteindeijk meer van je collega's je voorbeeld gevolgd???