kies getrokken, pijn gebleven

Author:
SandraP
Posted:
do, 01/20/2005 - 12:34
Hoi,

ik heb diensdag een kies laten trekken (7 link beneden). Ze hadden al een wortelbehandeling gedaan, maar dat was geen suscces, dus uiteindelijk beslotten om hem te trekken, maar zelfs de tandarts was niet zeler of de pijn daarmee zou vergaan (kan ook van en andere kies komen).
Dus hij is er uit naar meer dan 2 1/2 uur trekken, toen zij de tanartst dat er een sterke onsteking was en dat die de reden van het pijnlijke trekken was. Maar die pijn die verdelopt naar andere tanden is er nog steeds. Mijn tandartst wil nu nog wachten, maar ik heb een beetje het gevoel, wij hebben een gezonde kies getrokken, zou dit kunnen ?

Wat kan ik nu het beste doen ? Kent iemand een goede tandartst in de buurt van Maastricht ? Die ook met iemand die heel, heel erg bang is kan omgaan ?

Alvast bedankt

Sandra
de digitale tandarts

Het zal geen gezonde kies geweest zijn, er was reeds al veel werk aan verricht, maar wel vervelend dat je nog last hebt.

Je moet het lichaam wel enkele weken de tijd geven om te kunnen genezen van de extractie, indien je klachten blijft houden dan is het inderdaad verder speuren welke kies de (mede) veroorzaker is.

Succes.
do, 01/20/2005 - 13:54 Permalink
SandraP

Danke je wel voor de snelle reactie. Ik had ook zo iets van wachten, want het was nog al niet makkelijk om die kies eruit te krijgen dus mijn kaak zul er wel ook niet zo blij zijn mee gewest en ik heb ook een antibitika gekregen, die moet ik nu in total 5 dagen nemen. Ik wil ze erst op hebben bevoor ik weer naar de tandartst moet - en morgen is mijn verjaardag, dus op dat moment heb ik ook niet echt zin in tandartsten :-0

Ik hoop nu dat het antibiotika de infectie kan verwijderen en dat het in de volgende dagen rustiger word. Maar ik ben nog op zoek naar een tandartst hier in Maastricht omdat ik pas een paar manden hier woon en mijn oude tandartst nog in Belgie is - dus de verzekering vind dat niet zo leuk

Groetjes

Sandra
do, 01/20/2005 - 17:20 Permalink