na lang gezeur ben ik toch gegaan

Author:
toon23
Posted:
vr, 01/21/2005 - 16:49
Hallo ik ben een paar maanden geleden hier ook al eens geweest.....
ik had een zwaar kerkhof in me mond...en ik durfde niet naar de tandarts toe te gaan...... :oops: naa loop van tijd ben ik eerst keer naar cdc geweest was gewoon te duur... en toen vertelde iemand me dat ik naar kerkrade moets gaan en ik maar denken en doen.(niet geweest dus)
Nou ben ik in eindhoven bij een angsttandarts onder behandeling zonder narcose wat ik eigelijk wel wou (want ik was heel bang voor de tandarts)
en deze beste tandarts en assitente hebben me van mij angst afgeholpen echt helemaal.. en nu ziin ze alweer bezig met de opbouw bezig van me gebit en het is heel erg mooi aan het worden weer wit en gezond
en ze hebben er veel aangedaan voor het behouden van me eigentanden...

groeten toon uit helmond :smt001 :smt001 :smt001 :smt001
scaredycat

Hallo Toon,

Gefeliciteerd met je nieuwe tandarts!
Ik ken je verhaal maar al te goed, ik ben ook bij CDC
geweest, maar daarna WEL naar Kerkrade gegaan...

Ik kan ook weer lachen nu :p
vr, 01/21/2005 - 20:55 Permalink
bangbangbang

:D
Wauw, wat goed dat je van je angst af bent!
Ik hoop dat het bij mij ook zo positief zal verlopen de komende tijd, al sta ik nu nog aan het begin van mijn traject en met het angstzweet in mijn lijf.
Maar jouw verhaal geeft moed!!! Dank je wel!!!

gr,
bangbangbang
za, 01/22/2005 - 11:21 Permalink
toon23

nou bangbangbang ik weet zeker dat het helemaal goed komt met jou

mijn tandarts heef me dormicum voor geschreven een soort kalmmerings tablet en elke keer als ik kom pak ik zun tabletje en dan voel je je eigen al heel wat rustiger echt waar.. ik ben in iedergeval blij da ik gegaan ben en nou zijn ze bezig met de opbouw van me gebit boven krijg ik helebrug en onder aleen een brug voor de kiezen en dan ben ik klaar bij de beste man..het geeft wel wat maanden gekost maarja dan heb ik dalik weer een straalende lach voor terug.. en daar doe ik het voor, want al die tijd dat ik een kerkhof in me mond had durfde ik nergen te komen doordat ik me schaamde :oops: maar goed

groeten toon
zo, 01/23/2005 - 14:55 Permalink
bangbangbang

:D Hoi Toon,

Ik hoop echt dat ik net zo stoer zal volhouden als jij gedaan hebt en doet!
Bij moeten er allereerst 4 verstandskiezen uit en dan nog 1 gewone kies (de tandarts wil gaan proberen met een hoop behandelingen en toestanden om deze kies te behouden maar ik ben van plan hem te vragen om deze ook te trekken, ben zo bang dat ik door alle toestanden om deze kies de rest niet durf te laten doen) Liever die eruit en dat ik de moed wel op kan brengen om de andere twee kiezen die gerepareerd kunnen worden wel te laten doen en gewoon op controles enzo durf tegaan. Wil ik bij mijn volgende bezoek gaan bespreken.... Maar ik heb in ieder geval bewondering voor je, hoor, petje af !!!

Enne lachen, he !!! :P
groetjes,
Bangbangbang
zo, 01/23/2005 - 16:24 Permalink
toon23

nou bangbang

ik zal ook ff vertelen wat ze bij mij hebben gedaan...

ik heb een stuk of 4wortelkanaal behandelingen gehad

en ze hebben dan de meeste tanden behouden is wel het best wie wil er nou een kunstgebit met zun 23ste ik nie wou het eerst wel :oops:

bij 4 wortels een wortelpunt operatie dat deed echt veel pijn heel veel

en wortelresten eruit gehaald ook van me verstandskiezen jha

en dan heb ik nu onder bij me kiezen 2 telecoop bruggen (als ik het goed typ weet ik nie)

em boven
een compleete brug super mooi

gr
Toon
ma, 01/31/2005 - 16:47 Permalink
Sophie_oo7

Hai Toon,

Mag ik jou vragen welke angsttandarts je in Eindhoven gevonden hebt?
Ik ben zelf heel erg bang en vandaag voor het eerst op internet om toch eindelijk maar eens op zoek te gaan naar een tandarts. Het liefst eentje met een beetje geduld en begrip. Dat CDC zie ik qua kosten niet zo zitten en Kerkrade is behoorlijk ver. Kan ik hier zelf een afspraak maken of gaat dat via huisarts?

Groetjes Sophie
Eindhoven
ma, 02/21/2005 - 14:38 Permalink