Hallo, na veel problemen met mijn kiezen vorig jaar begin ik hoopvol aan een nieuw jaar!
Ik ben vanochtend naar de tandarts geweest. Op een dode kies krijg ik een kroon. Vanochtend was de 1e behandeling. Hij heeft een afdruk voor een "anker" in de wortel gemaakt.
Nu weet ik dat de kies dood is, maar toen hij helemaal onderin de wortel kwam, was het toch nog wat gevoelig. Niet pijnlijk, maar toch.
Ik moet er bij zeggen dat ik van deze kies heel lang napijn heb gehad.
Nu vraag ik me af: het zit toch wel goed, of zit er toch nog een stukje zenuw in de kies, of is het misschien de zenuw die onder de kies loop.
Het is een kleine kies, dus maar met een zenuw.
Alvast bedankt voor een antwoord.
Joke
Ik ben vanochtend naar de tandarts geweest. Op een dode kies krijg ik een kroon. Vanochtend was de 1e behandeling. Hij heeft een afdruk voor een "anker" in de wortel gemaakt.
Nu weet ik dat de kies dood is, maar toen hij helemaal onderin de wortel kwam, was het toch nog wat gevoelig. Niet pijnlijk, maar toch.
Ik moet er bij zeggen dat ik van deze kies heel lang napijn heb gehad.
Nu vraag ik me af: het zit toch wel goed, of zit er toch nog een stukje zenuw in de kies, of is het misschien de zenuw die onder de kies loop.
Het is een kleine kies, dus maar met een zenuw.
Alvast bedankt voor een antwoord.
Joke
Hoe is het nu?
Het zouden misschien die 'beruchte' zijkanaaltjes kunnen zijn geweest? Gebruik de zoekfunctie van het forum maar eens!
:smt006 Monique
Tja, die kies was alleen maar gevoelig tijdens de behandeling. Hoewel, gevoelig is een te groot woord.
Ik voelde daarna nog eventjes een beetje dof gevoel onderin de kies, dus eigenlijk onder de wortel. Maar dat was na een uurtje weer over.
En die zijkanaaltjes betekenen toch hopelijk niet dat ik nu een ontsteking kan verwachten? :cry:
Ik moet morgen weer heen om te happen. Bah, daar zie ik erg tegen op.
Hou niet zo van die troep boven in mijn mond. Daar krijg ik het benauwd van. Maar goed, het zal moeten.
Groetjes,Joke