Gat in tand

Author:
peetjeuh
Posted:
di, 01/25/2005 - 14:18
Ik heb een gat in de tand naast mn voortand. Hij is al redelijk groot en je ziet het best goed. Nu moet ik hiervoor 16 feb naar de tandarts om het te repareren. Is dit niet wat laat? En na die behandeling zie je dan nog goed dat dr een gat gezeten heeft?

Petra
marjolyn

Ik heb ook die probleem gehad.. alleen was dat in mijn onderkaak de kleine kies naast mijn hoektand... Bij mij is het niet meer zien.. De tandarts heeft het gevuld met een wittevulling.. en nu lijkt het alsof er nooit een gaatje heeft gezeten.

Groetjes Marjolijn.
di, 01/25/2005 - 15:38 Permalink
peetjeuh

Oke bedankt.. Maar was het gat ook al zo groot dat je het zelf al goed kon zien? Want voor mn gevoel word het gat steeds groter
di, 01/25/2005 - 16:14 Permalink
Moon

Dat komt ook doordat je er steeds aan zit te friemelen met je tong. Dan lijkt het groter te worden.

En als de tandarts een mooie witte vulling erin heeft gedaan, zie je er helemaal niets meer van!
di, 01/25/2005 - 16:16 Permalink
marjolyn

De gat was goed te zien.. dus maak je verder geen zorgen.
Het is net alsof je tand/kies zichzelf heeft hersteld.. ik heb meerdere witte vullingen in mijn onderkaak en het is totaal niet te zien.. niemand ziet of je daar ooit een gaatje heb gehad!

Succes bij de tandarts!
Groetjes Marjolijn.
di, 01/25/2005 - 17:23 Permalink