ik wil mijn bovenplaatje dmv een voering weer wat passender laten maken, nu hoor ik van Kerkrade dat ze daar minimaal 123 euro voor vragen. ik dacht dat dat gewoon bij de behandeling hoorde...
In mijn woonplaats is het "maar" 73 euro..
Vind het wel vreemd hoor, dat ik in Kerkrade daarvoor weer moet gaan betalen en dat ga ik ook zeker niet doen. (mijn behandeling was in november vorig jaar)
Heeft iemand anders ervaring hiermee? en/of wat hebben jullie betaald?
alvast bedankt,
groetjes Linda
In mijn woonplaats is het "maar" 73 euro..
Vind het wel vreemd hoor, dat ik in Kerkrade daarvoor weer moet gaan betalen en dat ga ik ook zeker niet doen. (mijn behandeling was in november vorig jaar)
Heeft iemand anders ervaring hiermee? en/of wat hebben jullie betaald?
alvast bedankt,
groetjes Linda
Re: nieuwe voering plaatje duur betalen
Dat is een foutje in je gedachte. Aanpassen is klein stukje aanpassen als de rand te lang of te dikis. Dat is de nazorg. Het lijkt er op dat je een aantal tanden kiezen hebt laten verwijderen en de kaak is geslonken o pdie plek. Dat aanpassen, reline of rebase genoemd is niet inclusief in de prijs van de originele plaat.
Het verschil in prijs kan ik niet direct verklaren, kan te maken hebben met het wel of niet aanpassen van randen in de nieuwe afdruk, maar dat is speculaas
P.S. Er kunnen soms door de tandarts meerdere codes worden doorberekend zoals bijvoorbeeld een extra consult waarin alles besproken wordt.
Gr. Maurice
maar ik ga niet naar een tandarts maar rechtstreeks naar een tandprotheticus, is het dan raadzaam prijzen te gaan vergelijken?
groetjes Linda
Ik zou het 'm eerst vragen want achteraf heeft hij/zij het langste eind om aan te trekken.
maar ik snap wat je bedoelt hoor, ik ben ook zeker van plan om er zuinig op te zijn en ik pas goed op
groetjes Linda