morgen krijg ik een wortelkanaal behandeling, ik ben doodsbang, en zie het echt niet zitten, ben twee jaar niet geweest, schaam me diep, maar durf niet, het is dat een vriendin mee gaat want anders zou ik niet gaan, ik heb een afspraak van een uur, en die week erop weer een van een uur, als ik er aan denk moet ik huilen :smt005 echt zo erg
en het is natuurlijk mijn eigen schuld had ik maar eerder terug moeten gaan, maar toch wat moet ik nou ?
en het is natuurlijk mijn eigen schuld had ik maar eerder terug moeten gaan, maar toch wat moet ik nou ?
Maar ja, dan praat ik wel heel gemakkelijk, maar ook ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is.
Toch moet je proberen om je niet al te veel zorgen te maken over een wortelkanaalbehandeling. Ik heb er zelf 2 achter de rug en ik vond het echt reuze meevallen. Na de 1e wkb had ik zoiets van 'iets dat nou alles?' en deed ik een hele grote stap in het overwinnen van mijn angst voor de tandarts. Het leek in de verste verte niet op de 'indianenverhalen' die je vaak over wkb-en hoort!!! Tegenwoordig valt een wkb vrijwel altijd prima te verdoven.
Heel veel sterkte. Ik zal voor je duimen morgen.
Laat alsjeblieft weten hoe het is gegaan!
:smt006 Monique
:smt006
ik leef nog
nou het was rechts onderin, 5 kwartier open gelegen met mijn mond, niet fijn, had mijn vriendin haar hand vast en mijn ogen dicht, probeer maar eens aan iets leuks te denken :wink:
nou ik had ook wat speciaals, denk je dat je klaar bent, heb je een 4 de wortelgang, terwijl 3 normaal is :cry: maar ja er zit nu een noot vulling op, en volgende week mag ik terug komen
heb er nu wel last van, hoogstwaarschijnlijk om dat ik er op geslapen heb, heb ibuprofen geslikt, hoop maaar dat het werkt, omdat ik zo moet werken, ben wel trots dat ik geweest ben, maar die pinnen en alles nee vond het niet fijn, en dacht ook niet is dit alles
had wel een andere tandarts aardig en rustig en leuk :D maar toch als ik aan volgende week denk :cry: dan moet ik weer, als het goed is alleen voor gaatjes maar wie ??????????