ik ga naar de tandarts

Author:
bianka
Posted:
wo, 03/09/2005 - 22:25
ja, ik ga naar de tandarts,na een hele tijd niet te zijn geweest.ik heb vandaag de stoute schoenen aangedaan en ik heb een afspraak gemaakt.
ik ga naar de angsttandarts in kerrade,ik moet er heen op 21 april.ik ben nog wel een beetje bang hoor,maar daarnaast ook wel weer een beetje trots op mezelf. :lol: grt van bianka
scaredycat

Hoi Bianka,

Goed dat je gaat. Je zult zien dat ze hun vak verstaan en
heel aardig zijn daar. Als jij iets niet wilt doen ze dat ook niet.

Als je nog specifieke vragen hebt kan het slim zijn die vast
op te schrijven als houvast tijdens de intake. Dan is de kans
dat je ze eventueel door zenuwen vergeet ook kleiner.

Sterkte en succes,
JAN
wo, 03/09/2005 - 23:45 Permalink
bianka

hallo jan,

bedankt voor het berichtje dat geeft mij een beetje moet,ondanks dat er toch ook wel mensen in mijn omgeving zijn die ook trots op me zijn.om dat ik nu toch eens naar een tandarts ga,ook al ben ik toch nog wel een beetje bang en zie er wel tegen op.jan dank je wel :D grt van bianka
do, 03/10/2005 - 01:15 Permalink
happy girl

Hi Bianka

Ik heb na 25 jaar eindelijk de stap gezet en ben zo'n 3 weken geleden voor een intake geweest in Kerkrade. 3 uur rijden, maar dat had ik er graag voor over. Ongelofelijk raar hoe gelukkig je je voelt nadat je daar bent geweest en toch altijd een enorme angst hebt gehad. Half april staat de behandeling gepland..............en ik kijk er (heel gek) nog naar uit ook. Veel succes en ik hoop dat je je net zoals ik in een jubel stemming gaat voelen, ze zijn er ontzettend aardig.

Vera
do, 03/10/2005 - 21:47 Permalink