Ik ben al ongeveer 10 jaar niet meer bij de tandarts geweest. Dit is ontstaan door de tandarts die ik had toen ik kind was en die zich altijd bot en rot opstelde. Bij het woord tandarts lopen de rillingen me al over mijn lijf, maar ik heb nu eindelijk toch maar de stap gezet om weer eens te gaan. Ik heb gekozen voor het angsttandarts in Kerkrade, omdat ik daar zoveel goede dingen over lees. Vandaag of morgen ga ik bellen voor een afspraak. Ik wil gewoon zo graag weer een goed en mooi gebit. Maar ik heb nog even een vraag (weet niet of iemand er antwoord op kan geven), maar met voor bedrag zou ik ongeveer rekening moeten houden voor de behandeling. Ik heb nl. geen aanvullende tandartsverzekering dus moet alles zelf betalen. Misschien dat iemand mij een beetje een idee kan geven van de kosten.
Groetjes
Groetjes
Het hangt er ook weer vanaf wat het plan gaat worden, tussen het trekken van een kies of behoud middels eventueel kanaalbehandeling e/o kroon zit ook een wereld van verschil.
Maar waar je heen gaat zullen zij in eerste instantie goed de situatie opnemen, en aan de hand daarvan een plan maken, met ook een kostenbegroting.
Succes!
Over de kosten zei vV al dat er hier geen uitspraken over gedaan kunnen worden. Wel kun je het er samen met de tandarts over hebben wat er nu echt zou moeten gebeuren en wat evt. nog wel kan wachten, zodat je de kosten wat meer spreidt.
Ook is het zo dat je soms je kosten voor de tandarts kunt aftrekken van de belasting (valt nl. onder bijzondere ziektekosten), maar je moet dan wel eerst een drempel halen. Hier lees je er meer over: http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?t=5069
Succes hoor en laat je van je horen als je gebeld hebt met Kerkrade?
:smt006 Monique
1 april - 't Is toch geen grapje hè?
Logisch dat je er nu de hele tijd mee bezig bent. Het is verstandig om idd afleiding te gaan zoeken.
:smt006 Monique
:-? Gerda