Opgelucht, ik ga naar de tandarts!

Author:
dutsel
Posted:
do, 03/24/2005 - 16:06
Omdat ik zelf heel veel gehad heb aan de verhalen op dit forum plaats ik zelf ook maar een bericht :D

Ik heb vanmiddag naar Kerkrade gebeld, en heb een afspraak voor een intakegesprek op 8 april. Ik voel me echt enorm opgelucht en ook wel een beetje trots eigenlijk.

Mijn laatste tandartservaring is van 10 jaar geleden, en dat was geen goede ervaring :(
Beware, niet zo'n leuk verhaal hieronder....

Ik was al een jaar of 5 niet geweest en kreeg zo'n kiespijn dat ik wel moest. Toen heb ik bij de avonddienst een wkb laten doen. Die noodvulling zou door een andere tandarts (voor mij een nieuwe tandarts) vervangen worden door een goede vulling.
Ik had van tevoren gezegd dat ik wat grof in de mond zou kunnen worden als ik angstig was. Hij had gezegd dat ik mijn tong goed opzij moest doen anders zou hij erin boren. Toen ik begon te bloeden vroeg ik of hij misschien per ongeluk in mijn tong geboord had omdat ik "bloedde als een rund". Voor ik het wist stond ik buiten met 3 opengeboorde kiezen en een verdoving die nog 3 uur zou werken. Ik werd gewoon buitengezet.
Een andere tandarts heeft het gerepareerd in zijn lunchpauze, maar daar moest ik weer mee in discussie over een verdoving.
Dit was de laatste keer dat ik bij de tandarts ben geweest, die vullingen zijn er allang weer uitgevallen. :(

Dit alles is 10 jaar geleden, en ik heb nu zo'n ongeloofelijke pijn dat het moment echt daar is. Ik ben er gewoon misselijk van.
Ik heb er een jaar over nagedacht, en nu is het zover. Ik heb er nu wel vertrouwen in moet ik zeggen. Dat zal over 2 weken misschien wel wat minder zijn als het moment daar is, maar nu heb ik een gevoel van opluchting en trots

Ik hou jullie op de hoogte!
:smt121 <-- stemming
daantje1

Wat ontzettend goed van je dat je de stap hebt durven nemen :smt041

Je kunt erg trots op jezelf zijn!!!

Sterkte 8 april!!!

Liefs Daantje
do, 03/24/2005 - 19:32 Permalink