Hai allemaal, ben deze week naar de tandarts geweest voor de jaarlijkse controle. Nu ben ik doorverwezen naar de mondhygieniste om tandsteen onder het tandvlees te laten verwijderen bij een aantal kiezen.
Hoe gaat dit in z'n werk en is het pijnlijk? Ik ben een enorme angsthaas en bang voor pijn, kan ik beter een verdoving vragen?
Hoe gaat dit in z'n werk en is het pijnlijk? Ik ben een enorme angsthaas en bang voor pijn, kan ik beter een verdoving vragen?
Tja als ik iets doms zeg hoop ik dat experts me corrigeren, maar misschien is het een idee van tevoren een pijnstiller te nemen. Gebruik alleen nooit aspirine!!! Dat werkt bloedverdunnend. 400 mg ibuprofen?
Als ik jou was, zou ik het even aankijken, hoe het gaat en als jij het als echt heel pijnlijk ervaart, alsnog om een verdoving vragen.
:smt006 Monique
bedankt voor jullie reacties?
Maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien wel, dus neem lekker een dagje vrij, gewoon voor de zekerheid :smt003 :smt002 :smt003
Zonder gekheid: Maak je niet ongerust, het valt erg mee!
Groeten, Rick :D
:smt006 Monique
Sorry, ik zal ophouden met die flauwekul.
Groet,
Rick :D
Napijn bij dit soort behandelingen is eigenlijk minimaal, tot afwezig. Ik vbolg momenteel een stage op dit vakgebied, en ik heb gedurende dit jaar nog nooit een patient gehad die klaagde over napijn na deze behandeling.