Heb wel pech dit jaar Eerst een curetage aan een kies na een abces in de onderkaak. Toen na 5 weken de ontsteking terugkwam is er een apexresectie gedaan. Binnen 4 dagen zat de ontsteking er weer en er is toen besloten de kies te trekken.
Er zit nu een flinke krater! De kies naast de getrokken kies is ook gevoelig ,tandvlees is rood, is dit toch niet de voorbode van weer een nieuwe wortelpuntontsteking?? E. e a heeft de vorige keer nogal wat tijd gekost door diverse omstandigheden en is hierdoor deze kies nu ook aangestast?? Alsjeblieft niet, deze kies kan ik eigenlijk niet missen want ik mis al een kies die na het wisselen nooit gekomen is -schoonheidsfoutje-,
dus als deze kies erook uit moet dan heb ik daar dus niks meer zitten. Ik sta nu nog stijf van de clamoxil tot a.s zondag, en dan maar weer naar de tandarts????
Er zit nu een flinke krater! De kies naast de getrokken kies is ook gevoelig ,tandvlees is rood, is dit toch niet de voorbode van weer een nieuwe wortelpuntontsteking?? E. e a heeft de vorige keer nogal wat tijd gekost door diverse omstandigheden en is hierdoor deze kies nu ook aangestast?? Alsjeblieft niet, deze kies kan ik eigenlijk niet missen want ik mis al een kies die na het wisselen nooit gekomen is -schoonheidsfoutje-,
dus als deze kies erook uit moet dan heb ik daar dus niks meer zitten. Ik sta nu nog stijf van de clamoxil tot a.s zondag, en dan maar weer naar de tandarts????
:smt006 Monique
WORTELPUNTONTSTEKING BESMETTELIJK???
Als je zorgen maakt, bel dan even met je tandarts!
Ik zou zeggen: bel even!
Natuurlijk ga ik naar de tandarts ,maar als er nu niets te zien is ?Hoe merk je dat een kies geen bloedvoorziening meer heeFt en wordt hij dan ook getrokken? De laatste foto is 3 weken geleden gemaakt, kan er in die tijd een nieuwe wortelpuntontsteking zijn ontstaan?