hallo,
ik had nooit problemen met mijn gebit.
sinds een tijdje heb ik last van teruggetrokken tandvlees, door anders te poetsen en te stoken en flossen heb ik het idee dat het niet erger wordt.
wat ik sinds kort ook heb is dat ik aan het einde van de dag(na eten en drinken) kleine bruingrijze aanslag heb tussen de tanden in.
ik moet dan met een flos of een stoker ertussen om het weg te schrapen.
ik word hier erg onzeker van en zit de hele dag met een zakspiegeltje om te kijken of ik alweer van die aanslag tussen mijn tanden heb.
ook heb ik op mijn voortand een plekje van een milimeter die elke dag na veel eten en drinken ook bruin/grijs wordt.
dit kan ik dan met mijn nagel eraf schrapen.
betekent dit dat ik geen glazuur meer op of tussen mijn tanden heb?
groetjes ellen
ik had nooit problemen met mijn gebit.
sinds een tijdje heb ik last van teruggetrokken tandvlees, door anders te poetsen en te stoken en flossen heb ik het idee dat het niet erger wordt.
wat ik sinds kort ook heb is dat ik aan het einde van de dag(na eten en drinken) kleine bruingrijze aanslag heb tussen de tanden in.
ik moet dan met een flos of een stoker ertussen om het weg te schrapen.
ik word hier erg onzeker van en zit de hele dag met een zakspiegeltje om te kijken of ik alweer van die aanslag tussen mijn tanden heb.
ook heb ik op mijn voortand een plekje van een milimeter die elke dag na veel eten en drinken ook bruin/grijs wordt.
dit kan ik dan met mijn nagel eraf schrapen.
betekent dit dat ik geen glazuur meer op of tussen mijn tanden heb?
groetjes ellen
Succes :smt001
Myrthie!
ja ik drink wel veel thee
gemiddeld 7 koppen per dag (met suiker)
ik drink geen koffie of alcohol en ik rook ook niet
groetjes